Mersul pe jos si scaderea in greutate

Trei teluri universale pe care cei mai multi dintre noi le impartasesc sunt : sa traim mai mult, sa fim sanatosi si sa ne putem controla greutatea. Destul de interesant este ca mersul pe jos ne ajuta sa le obtinem pe toate trei. De fapt, acesta ar putea fi cel mai bun medicament pentu incetinirea procesului de imbatranire. In primul rand, solicita aproape toti muschii, imbunatatind circulatia articulatiilor si masand vasele de sange (facandu-le mai elastice).

Mersul pe jos ne ajuta sa ne mentinem atat masa musculara cat si metabolismul pe masura ce imbatranim. Ne pasteaza deasemenea spiritul tanar. Pentru cei care nu sunt in forma sau care nu au inclinatii atletice, mersul pe jos nu reprezinta nici un fel de stres.

Este nevoie doar de putin timp, ratiune si cateva indrumari. Din pacate, e multa lipsa de informatie in ceea ce priveste mersul pe jos, pierderea in greutate si dietele. Mersul pe jos este unul din cele mai bune exercitii pentru intarirea oaselor, controlul greutatii, tonifierea muschilor de la picioare, pastrarea unei tinute corecte precum si imbunatatirea increderii in propria persoana. Persoanale care tin regim fara a face exercitii, castiga adesea in greutate cu timpul. Desi initial greutatea s-ar putea sa scada in timp ce tii regim, aceasta scadere consta de fapt in apa si muschi. Cand acesta cantitate revine insa, va fi sub forma de grasime. Pentru a evita luarea in greutate cu timpul, intariti-va metabolismul facand exercitii zilnic.

Citeste si:  Cum ne scapam pielea de celulita

Pentru a slabi, este mai important sa nu urmaresti viteza. Mersul cu o viteza moderata ofera un antrenament mai de durata fara nici un fel de neplaceri – mai multi km parcursi si mai multe calorii arse.

Mersul de o intensitate foarte ridicata in zile alternate ajuta la conditionarea organismului. Dar intr-un program de slabire este bine sa fii activ in fiecare zi. Asta nu inseamna sa mergi o ora zilnic. Secretul este sa ai un stil de viata activ 365 de zile pe an.

Citeste si:  Noi produse anti-imbatranire

Cand e vorba de sanatate si de pierderea in greutate, exercitiile si dieta sunt strans legate intre ele. A face exercitii fara a tine un regim echilibrat este la fel ne ineficient ca atunci cand tii regim fara a fi activ.

Unii cercetatori recomanda cinci sau chiar mai multe mese pe zi, compuse din fructe si legume. Fructele si legumele sunt ideale intr-o dieta din mai multe motive. Au un continut redus de calorii si de grasimi, desi adesea bogate in fibre, vitamine si minerale esentiale. Nu uita ca pierderea rapida in greutate inseamna apa si muschi – cantitatea gresita de care trebuie sa scapi. Pentru a evita asta, trebuie sa ai un scop mai rezonabil, cum ar fi jumatate de kg pe saptamana.

Citeste si:  9 Alimente despre care credem in mod eronat ca-s sanatoase

Carbohidratii au rol de combustibil, oferind energie pentru miscare si ajutand la cresterea metabolismului intern. Dau deasemenea satisfactie. Secretul este sa nu mai adagi grasimi carbohidratilor.

Exercitiile de zi cu zi sunt cele care ne definesc greutatea si structura corpului. O plimbare de trei minute dupa fiecare masa face cat doua kg in minus anual. Urcatul scarilor dus-intors arde un sfert de kg pe an. Pe de alta parte, un baton de ciocolata pe zi te va costa 10 kg pe an.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.