Mituri despre antrenamentul femeilor

Miturile despre antrenamentul femeilor si modelarea corpului lor sunt destul de multe. Am intocmit pentru voi o lista ca sa nu va lasati pacalite si sa va faceti iluzii desarte.
Mitul numarul 1: Antrenamentul cu greutati te va face sa arati mai masculina
Datorita faptului ca femeile nu pot produce testosterone, care este unul din pricipalii hormoni responsabili cu cresterea masei musculare, precum barbatii, este imposibil pentru ele sa adune o asemenea cantitate de muschi doar prin simpla ridicare de greutati.
Mitul numarul 2: Exercitiile fizice iti cresc marimea bustului
Ne pare rau fetelor, insa sanii femeilor sunt compusi in mare parte din tesut adipos. Prin urmare, este imposibil sa cresti marimea bustului prin simple ridicari de greutati.
Mitul numarul 3: Ridicarea de greutati te va face mai putin mobila
Complet gresit. De fapt, este exact invers. Ridicarea de greutati iti va reda flexibilitatea.
Mitul numarul 4: Daca te opresti din antrenament muschii tai se transforma in grasime
Asta este ca si cum ai spun ca aurul se transforma in cenusa. Muschii si grasimea sunt doua tipuri diferite de tesut. Ceea ce se intampla de multe ori este ca atunci cand oamenii se decid sa se antreneze, incep sa piarda masa musculara din cauza inactivitatii si pentru ca renunta la dieta.
Mitul numarul 5: Antrenamentul cu greutati transforma grasimea in muschi
Asta e echivalentul urmatoarei zicale: putem transforma metalul in aur. Ne-am dori mult asta. Modul in care transformarea are loc este prin castigarea de muschi prin antrenament si pierderea de greutate prin aerobic si dieta. Spunem din nou. Muschii si grasimea sunt tipuri foarte diferite de tesuturi. Nu se pot transforma unul in celalalt.

Citeste si:  Pilates pentru incepatori

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.