Modalitati de a slabi

In acest articol va oferim cateva sfaturi simple despre cum sa slabiti:
1. Cum ajung acolo?
Ai nevoie sa inveti cum sa mananci mai bine? Probabil. Dar daca mananci putin ca urmare a unor probleme spirituale, emotionale si mentale, atunci trebuie sa iti corectezi aceste obiceiuri.
Chiar si oamenii care nu simt ca au probleme in alimentatie, au anumite probleme neidentificate inca. Pentru a invata sa mananci bine si sa faci exercitii fizice corespunzatoare, va trebui de asemenea sa inveti sa iti manevrezi problemele din viata.
Fii atenta la faptul ca te gandesti la toate sau la nimic. O tendinta comuna este sa abandonam dieta din cauza problemelor pe care le avem. In loc, incearca sa inveti din greselile tale si sa faci mai bine in viitor.
2. Esti pregatita sa tii dieta? Din nou?
Dietele ne promit pierderea rapida a kilogramelor. Dar daca te concentrezi pe slabitul usor este foarte posibil sa mananci nesanatos.
In timp ce majoritatea dietelor produs pierderi de kilograme rapide, ele pot cauza de cele mai multe ori incetinirea metabolismului. Rezultatul este ca trebuie sa mananci din ce in ce mai putin pentru a pierde in continuare kilograme. Vei deveni curand descurajata si vei renunta, incepand sa mananci din nou. Dar acum, cu un metabolism mai incetinit, vei pune la loc kilogramele pierdute, si chiar mai mult.
Concentreaza-te pe imbunatatirea sanatatii tale si vei deveni mai slaba si mai sanatoasa.
3. Preia controlul asupra a ceea ce mananci
Exista putine lucruri asupra carora va trebui sa preluam controlul. Nu trebuie sa ne pierdem controlul atunci cand mergem la restaurant de exemplu si sa mancam tot din farfurie.
Ia in considerare acest aspect: Iubim grasimile pentru ca sunt pline de gust, si restaurantele sunt interesate sa faca mancare gustoasa.
4. Mananca frecvent , mananca incet
Este important sa intelegem ce se intampla atunci cand sarim peste o masa sau alegem o dieta fulger. Atunci cand sarim peste o masa metabolismul nostru incetineste conservarea energiei. Si atunci cand slabesti prea repede pentru cateva zile, corpul tau creste ca este amenintat cu infometarea si merge pe modul de supravietuire. Lupta sa pastreze depozitele de grasime, si orice pierdere a kilogramelor inseamna reducerea cantitatii de apa si muschi.
Nu sari niciodata peste o masa, in special peste micul-dejun si mananca gustari inainte de mese. Daca mananci frecvent nu vei simti foamea si vei avea energie si metabolismul tau va continua sa functioneze eficient.
5. Mananca mai multe fructe, legume si cereale integrale
Oamenii care mananca sanatos, in general mancaruri procesate, incluzand fructe, legume, cereale integrale si cantitate limitata de proteine animale.
6. Mananca mai multe fibre
Fibrele ne fac sa ne simtim pline mai curand si raman in stomacul nostru mai mult decat alte substante pe care le mancam, incetinand rata digestiei si pastrandu-ne ” pline” mai mult timp.
7. Renunta la zahar
Fii atenta la zaharul din cafea si la suc.
Ai grija la zaharul ascuns din alimentele procesate precum paine, ketchup, dressing-ul pentru salate, untul de arahide, si supele. Zaharul este folosit de cele mai multe ori pentru a inlocui savoarea care este pierduta atunci cand grasimile sunt indepartate. Daca nu contine grasimi, nu inseamna ca are mai putini calorii.

Citeste si:  5 coafuri de diva!

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.