Motive pentru a te apuca de exercitii

Iata cateva dintre principalele motive pentru care sa te apuci de exercitii fizice si cu siguranta vei gasi multa motivatie.
1. Prevenirea bolilor
Exercitiile fizice te ajuta sa te mentii sanatoasa si fericita; chiar fitness-ul poate scadea riscul de probleme medicale serioase si boli precum cancerul de san, bolile de inima, diabet si Alzheimer.
2. Pierderea kilogramelor
Exercitiile ard calorii si te ajuta sa maximizezi pierderea de kilograme fara sa piarda mas musculara. Scapa de acele kilograme in plus si tonifica-ti pielea- vei arata fabulos.
3. Reducerea stresului
Un program bun de exercitii fizice pot reduce stresul, te pot ajuta sa te relaxezi, pot imbunatati respectul de sine si privirea asupra vietii.
3. Cresterea longevitatii
Daca poti sa faci exercitii fizice aproape in fiecare zi, chiar si 20-30 de minute de mers pe jos, poti adauga cativa ani vietii tale.
4. Intarirea oaselor
Exercitiile de ridicare a greutatilor precum mersul pe jos, jogging-ul si ridicarea greutatilor cresc densitatea oaselor si ajuta la prevenirea osteoporozei si pierderea oaselor.
5. Scaderea colesterolului
Exercitiile fizice regulate pot ajuta la scaderea nivelului colesterolului. Incearca sa faceti cel putin 30 de minute de exercitii fizice pe zi.
6. Scaderea presiunii sangelui
Activitatea de exercitii fizice iti poate face inima mai puternice si o inima mai puternica pompeaza mai bine sangele, si cu mai putin efort.
7. Obtinerea de mai multa energie
S-a demonstrat faptul ca exercitiile combat sentimentele de oboseala si cresc nivelul de energie al oricarei persoane.
8. Imbunatatirea somnului
Oamenii care fac exercitii regulate dorm mult mai mult si se odihnesc mult mai bine, decat persoanele sedentare.
9. Cresterea imunitatii
Exercitiile moderate si consitente ajuta la intarirea sitemului imunitar, reducand numarul racelilor, gripelor si al altor virusuri.

Citeste si:  7 moduri in care sa iti accelerezi metabolismul

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.