Nutritie pentru femei

Sa mancam bine este unul dintre cele mai bune lucruri pe care poti sa le faci. Ceea ce mananci face diferenta in felul in care arati si te simti. O dieta sanatoasa iti dau energie sa treci peste zilele tale ocupate, sa iti sustii starea, te ajuta sa iti mentii greutatea ideala, si te pastreaza sa ajuti cel mai bine.
Ceea ce mananci poate fi de asemenea un sprijin imens pe masura ce treci prin stadii diferite in viata ta. Alegerile de mancare pe care le faci te pot ajuta sa iti cresti fertilitatea, sa combata stresul, sa usureze simptomele menopauzei. Indiferent de varsta, o dieta sanatoasa este oricand bine venita.
Nutritie buna pentru femeile de toate varstele
O nutritie buna incepe cu reguli de baza:
– Concentreaza-te asupra mancarurile bazate pe legume
Umpleti farfuria cu multe legume verzi si cu multe fructe.
– Mananca multe alimente bogate in calciu
Femeile sunt la un risc mai mare decat barbatii atunci cand vine vorba de dezvoltarea osteoporozei, asa ca este important sa obtinem cat mai mult calciu cu putinta pentru a ne asigura sanatatea oaselor.
– Nu manca prea multe proteine
Proteinele sunt o partea esentiala a unei diete sanatoase, dar mancand prea multe proteine este periculos pentru femei.
– Asigura-te ca primesti suficient fier
Multe femei nu obtin suficient fier din dieta lor. Din cauza acestui lucru, multe femei pierd multe minerale in timpul menstruatiei.
– Renunta la alcool si la cafeina
Femeile care consuma mai mult de doua bauturi alcoolice pe zi dezvolta un risc mare de osteoporoza. Consumul de cafine intervine cu nivelul de hormoni si poate creste de asemenea pierderea calciului. Incearca sa limitezi consumul de alcool la un pahar pe zi si cafeina la o ceasca pe zi.

Citeste si:  Regimuri si exercitii fizice

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.