Plan ardere grasimi

Dieta de ardere a grasimilor a fost dezvoltata de un nutritionist, pe numele sau Jay Robb, ca un mijloc de stabilizare a nivelului zaharului din sange, avand in vedere ca a suferit de hipoglicemie. Functioneaza prin incurajarea organismului sa arda grasimile, fiind o sursa primara de energie.
Aceasta dieta presupune consumarea a trei mese pe zi, alternand intre zilele bogate in carbohidrati si cele mai sarace. Acest lucru iti permite sa eviti oboseala care poate aparea cu alte diete sarace in carbohidrati incluzand orez maro, paste, paine, cartofi dulci si fructe. Cei care tin dieta pot avea o masa la alegere in fiecare saptamana.
Intr-o zi fara carbohidrati, incearca la micul-dejun omleta cu branza cedar.
In zilele cu carbohidrati, incercati salata de fructe si iaurt impreuna cu paine si miere.
La pranz, incercati salata din legume crude cu avocado si ton.
Pentru celelalte zile incercati carne cu cartofi si salata verde.
In ceea ce priveste cina, consuma broccoli.
Pentru zilele bogate in carbohidrati, carne de piept de pui, paste si fructe proaspete pentru desert.

Citeste si:  Perfectioneaza-ti pielea

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.