Pregateste-te pentru vara cu Femei-Moderne

Mai este putin si vine vara. Trei luni minunate de primavara, in care ai suficient timp sa mergi la sala, la fitness, sa iti lucrezi corpul si sa arati de-a dreptul divin la vara.
Odata cu venirea primaverii, ar trebui sa ne revina si cheful de viata, dorinta de a face lucruri noi, miscare, lucruri care sa ne aduca satisfactii morale si fizice.

Incepand de astazi, ai la dispozitie fix trei luni sa-ti conturezi corpul armonios, pe care il vei afisa in sezonul vacantei si al costumelor de baie.
Femei-moderne iti propune urmatorul program de 3 luni, care te va ajuta sa fii in forma maxima pana la vara.

Citeste si:  Cele mai frumoase coafuri de petrecere

Regimul lunii martie
Fiind prima luna a acestui program de slabit, trebuie sa iti stabilesti un target: cat vrei sa slabesti.
Poate fi vorba de un kilogram, doua sau chiar trei. Important este sa te tii de treaba si sa-ti lucrezi corpul, facand sa dispara urmele sedentarismului depuse pe timpul iernii.

Fa miscare zilnic! Sportul este cel mai bun aliat in lupta cu kilogramele, dar si cu depresia: rectifica tonusul mental si ne asigura o stare de bine, euforica, pe intreg parcursul zilei.
Senzatia de oboseala si plictiseala va disparea si ea treptat, daca iti organizezi viata si introduci in programul tau zilnic cel putin 30 de minute de miscare.
Poti incepe cu mici plimbari in parc sau in jurul blocului, daca iti este putin mai greu la inceput sa te mobilizezi. Continua cu exercitii mai antrenante, cum ar fi mersul pe banda, bicicleta sau aerobicul. Daca vremea iti permite sa iesi in parc, jogging-ul este cea mai sanatoasa metoda de a-ti intretine musculatura si de a pune sangele in miscare.

Citeste si:  Indeparteaza punctele albe de pe fata ta!

Tenisul sau inotul sunt si ele doua activitati foarte benefice organismului, care ne ajuta sa ne oxigenam creierul si sa ne tonifiem musculatura intr-un timp foarte scurt.

Ca si regim alimentar, iti recomandam sa nu tii unul drastic si sa pui accentul mai mult pe miscare si pe mancarea sanatoasa. Evita prajelile, dulciurile, bauturile carbogazoase, pastele, painea si alcoolul.
Mesele dupa ora 18:00 sunt interzise cu desavarsire!
Bea cel putin doi litri de apa in fiecare zi si consuma fructe proaspete la fiecare masa importanta a zilei.

Citeste si:  Atinge-l de Valentine's Day!

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.