Recuperare silueta dupa Sarbatori

Sunca, branzeturi grase, paine, prajiturele: tu stii cel mai bine ce anume te ingrasa. Nu trebuie sa te privezi de ele si sa suferi poftind. Tot ce trebuie sa faci este sa le „programezi” pentru prima parte a zilei- pana in pranz. Este perioada in care organismul arde cel mai bine caloriile. In schimb, in cea de-a doua parte a zilei, incepe sa le stocheze grijuliu.
Daca ai un meniu complet cu supa, felul doi si eventual si desert, pune-ti in farfurie portii normale, si oricat de mult ti-ar mangaia unul din preparate papilele gustative, nu ceda ispitei- nu mai lua inca o portie. Nu te grabi, mesteca bine. Simte savoarea fiecarei imbucaturi. Iar ca sa te simti satula, masa de pranz trebuie sa dureze circa 20 de minute.
Te dai in vant dupa friptura in sange, dupa branza, ciocolata, etc? Mananca echilibrat, de luni pana vineri, iar in weekend infrupta-te cu ce ti-e mai drag tie. Mai ales ca, in aceste doua zile, faci mai multa miscare decat in primele cinci.
Apa multa si legume- efect maxim de hidratare si drenare, totodata. Asa obtii rezultatul mult dorit: iti umpli stomacul si, totusi, abdomenul ramane plat. Ai mai manca ceva? Se poate. Putina branza semidegresata, un compot de fructe…De unde legume de supa, in sezonul asta? De la magazin. Se gasesc in fel de fel de combinatii, la pachet, la congelator.
Chiar daca a mai ramas ceva in farfurie, uita de porunca parintilor nostri de cand eram mici: „mananca tot”.

Citeste si:  Rimelul potrivit

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.