Scapa de burtica

Cu peste si biscuiti integrali vei reduce usor rotunjimea abdomenului. Urmeaza regimul de 1 300 de calorii pe zi, timp de 15 zile, si vei slabi de unde vrei, protejandu-ti sanatatea corpului.
Ziua 1:
Mic dejun: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml de lapte degresat, plus 2 felii de paine integrala cu 2 lingurite cu magiun
Gustare: o banana mica
Pranz: 70 g de orez integral cu suc de rosii proaspat, preparat din 200 g de rosii, condimente, o lingurita de ulei de masline, 100 g de somon la gratar, 100 g de dovlecei fierti.
Gustare: un iaurt mic cu fructe
Cina: supa de legume, 50 g de sunca, salata verde cu ulei de masline si lamaie si un pahar de vin rosu.
Ziua 2:
Mic dejun: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml de lapte degresat si 2 felii de paine integrala cu 2 lingurite cu magiun
Gustare: un iaurt mic cu fructe
Pranz: 70 g paste integrale cu zeama de legume, proaspata din 300 g deovlecei, 2 lingurite cu ulei de masline, doua felii subtiri de pastrama de vita, 100 g de morcovi rasi
Gustare: un kiwi mare
Cina: o salata din mai multe tipuri de legume, o lingurita de ulei, 100 g ton in suc propriu, un pahar de vin rosu.
Ziua 3:
Mic dejun: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml de lapte degresat si un pachet de biscuiti integrali de 25 g
Gustare: 3-4 caise
Pranz: rulouri de somon cu orez cu ulei de masline, telina olandeza, busuioc, 289 g morcovi rasi
Gustare: un iaurt simplu
Cina: somon cu salata de verdeturi, cu o lingurita de ulei de masline si un pahar de vin rosu.
Ziua 4:
Mic dejun o cafea cu un cub de zahar si 200 ml de lapte degresat si 2 felii de paine integrala cu 2 lingurite cu magiun
Gustare: o banana mica
Pranz: 70 g de orez integral fiert in zeama de legume cu ardei grasi si o lingurita de ulei de masline, 100 g de piept de pui fiert, ierburi aromatice, 100 g de suc de rosii
Gustare: un iaurt cu fructe
Cina: salata verde cu o lingurita de ulei de masline, 100 g de mozzarela si un pahar de vin rosu.
Ziua 5:
Mic dejun: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml de lapte degresat si 2 felii de paine integrala cu 2 lingurite cu magiun
Gustare: un iaurt cu fructe
Pranz: 70 g paste integrale cu 200 g vinete, ardei iuti, 100 g sardine marinate, zeama de lamaie, 100 g morcovi rasi
Gustare: un kiwi mare
Cina: supa crema de legume (orice, fara cartofi si mazare), 60 g somon afumat, un pahar cu vin rosu.

Citeste si:  Tunsorile anului 2011

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.