Slabeste 2 kg in doua saptamani

Luni:
La pranz: Orez cu rosii (360 cal): 70 g orez, gatite cu 200 g rosii de busuioc si o lingurita de ulei extravirgin, se orneaza cu frunze de busuioc, 80 g prosciutto degresat (116 cal), 200 g pepene galben.
La cina:
Salata asiatica (305 cal): 150 g vitel file macerat, timp de o ora, in suc de lamaie si ulei de masline (cate o lingurita), carnea se feliaza si se prepara pe gratar. Salata: castravete, salata verde, laptuci, ardei gras rosu, usturoi, frunze de busuioc, sos de soia, ulei de masline, seminte presarate deasupra, dupa ce s-a amestecat. Mai poti manca: 50 g paine (135 cal), salata de fructe proaspete de sezon (200 g =80 cal)
Marti:
La pranz:
Spaghete cu scoici (373 cal): 70 g paste, gatite cu 50 g scoici, usturoi si o lingurita de ulei extravirgin, 150 g de peste spada (125 cal), 200 g de rosii (38 cal)
Salata cu branza proaspata de capra (310 cal): Se prepara salata din rosii, laptuci, frunze de busuioc, capere; se adauga sare, piper si se stropeste cu sos vinegreta + 100 g branza proaspata (preferabil- de capra), amestecata cu cimbru si rozmarin si tinuta 5 minute la cuptor. Mai poti manca: 50 g de paine (135 cal), 100 g de afine(25 cal).
Miercuri:
La pranz:
Gnocchi (390 cal): 200 g paste gnocchi, gatite cu o lingurita de pesto (sos verde, pentru paste), 1 hamburger cu 120 g carne slaba (124 cal) 100 g morcovi cruzi julienne (35 cal).
La cina:
Salata de sparanghel (310 cal): 250 g sparanghel fiert 5 minute in apa cu putina sare, apoi scos si lasat la scurs. 100 g rosii taiate in doua si un sfert de ceapa taiata cubulete. Se amesteca totul cu o lingurita de pesto, ulei de masline, suc de lamaie, sare, piper si se toarna peste sparanghel. Se presara ierburi aromatice (menta, busuioc). Se adauga cateva feliute de prosciuto crud si telemea slaba. Mai poti manca: 50 g paine (135 cal), 250 g pepene verde (66 cal).
Joi:
La pranz:
Bulgur de salata de castraveti si file de miel ( 439 cal):
50 g de bulgur se lasa 15 minte in apa clocotita cu sare. Se scoate, se trece prin jet de apa rece. Se lasa la scurs, apoi se amesteca cu un castravecior verde si 50 g praz, taiate cubulete, patrunjel tocat, ulei extravirgin, suc de lamaie, sare, piper. Se serveste cu 150 g file de miel la gratar, ornand cu frunze de menta. Mai poti manca: salata de fructe proaspete de sezon (200g, 80 cal).
La cina:
Paste cu dovlecei (348 calorii): 70 g de penne, gatite cu 100 g de dovlecei, usturoi si o lingurita de ulei de masline. 100 g branza ricotta (146 cal), 50 g de laptuci cu o lingurita de ulei de masline (55 cal).
Vineri:
La pranz:
Orez cu ardei gras (325 cal): 70 g orez gatit cu 300 g ardei gras si o conserva de ton bucati in suc propriu, 70 g piept de pui gratar (100 cal) cu salata verde.
La cina:
Piep de pui cu spaghete din soia(430 cal): 100 g pui se impaneaza cu ghimbir si usturoi si se lasa la marinat, o ora. Se taie cativa morcovi si un praz, se amesteca cu 30 g spaghete din soia (oparite). Carnea se taie felii si se prajeste. Se amesteca o lingurita de salsa de soia cu suc de lamaie, ulei, sare si piper si se varsa peste morcovi, praz si spaghete, se adauga coriandru sau patrunjel si ardei iute. Mai poti manca: 50 g paine (135 cal), 100 g fragi (30 cal).
Sambata:
Vinete cu ardei gras si mozzarella (235 cal): 1/2 vanata, 1 ardei gras rosi si 1 dovlecel se coc in cuptor, inveliti in folie alimentara din aluminiu. Se scot, se ung cu ulei, se adauga o frunza de busuioc, cateva frunze de salvie, usturoi taiat mare si se mai tine 10 minute la cuptor. Se scoate si se orneaza cu salata verde si sos vinegreta. Se adauga 50 g mozzarella felii. Mai poti manca: 50 g paine (135 cal), 200 g struguri albi sau negri, la alegere (122 cal).
La cina:
70 g paste, gatite cu o lingurita de ulei, sare si usturoi, 150 g de piept de curcan la cuptor (160 cal), salata verde (30 cal).
Duminica:
La pranz:
Orez cu creveti (372 cal): 70 g de orez, gatit la foc mic, cu creveti si o lingurita de ulei, 100 g de file de dorata la cuptor (159 cal), 100 g de fenui (13 cal).
Salata ta preferata: e duminica seara, poti sa te rasfeti. Alege, din toate retetele noastre, salata care iti place cel mai mult (daca depaseste 350 de calorii, nu mai mananci si paine).
Mai poti manca: 30 g de paine (135 cal), salata de fructe (200 g-80 cal).

Citeste si:  Coafuri pentru vara 2010

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.