Slabeste si fa miscare pentru inima

Rezistenta inimii la efort creste cu exercitii facute cu ajutorul corzii sau pe stepper. Acestea trebuie facute de trei ori pe saptamana. Noi iti prezentam patru tipuri de exercitii. Daca alegi sa le combini, poti face un program de o ora pe zi. Daca faci intr-o zi un singur exercitiu, atunci efectueaza-l cel putin 40 de minute pentru a creste rezistenta fizica. Altfel, vei reusi doar sa-ti incalzesti musculatura.
1.Din picioare sau stand jos, roteste manerele aparatului inainte spre inapoi si invers, 1.Exercitiul poate fi folosit nu numai pentru cresterea rezistentei la efort, ci si pentru tonifiere. Beneficiul acestui aparat este ca vei arde un numar mare de calori si vei lucra in acelasi timp si bratele, pieptul, spatele.
2.Fa miscare pe stepper aproximativ 40 de minute pe zi, pentru cresterea rezistentei sau pentru 10-15 minute pentru incalzirea organismului inaintea unui program de antrenament mai complex.
3.Sar cu coarda pe o suprafata moale, pentru a diminua socul asupra articulatiilor. Poti face exercitiu pentru incalzire, si atunci il efectuezi timp de 10-13 minute, sau ca exercitiu complet, care lucreaza atat bratele, cat si pieptul si picioarele timp de 40 de minute.
4.Cu mainile pe sold si un picior pe un cub special ridica celalalt picior de pe podea. Stai intr-un picior pe cub si revino. Alterneaza picioarele. Exercitiul tonifiaza organismul. Daca vrei doar sa te incalzesti, repeat exercitiul de 10-13 ori. Pentru rezistenta, efectueaza pana la 25 de repetari pe fiecare picior. Cubul cu o inaltime de 45 cm poate fi inlocuit cu stepperul sau cu o treapta.

Citeste si:  Aportul zilnic de calciu recomandat

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.