Slabire 10 kg intr-o saptamana

Daca iti doresti cu ardoare sa scapi de acele kilograme in plus,acest lucru poate sa fie facut cu usurinta. Exista prea multe diete fulger care iti promit ca vei pierde cantitati mari de grasime foarte repede, dar mult esunt nesanatoase si pot face rau organismului daca le incerci la nesfarsit. Sa slabesti in mod corespunzator te poate ajuta sa nu mai iei in greutate dupa. Pierderea multor kilograme inseamna o schimbare de viata si o schimbare in dieta. Exista anumite alimente care trebuie sa fie reduse definitiv sau cel putin, sa fie mancate cu moderatie. De asemenea, va trebui sa incorporezi exercitii fizice in viata de zi cu zi. Este foarte usor sa faci aceste schimbari, si odata ce ai inceput sa observi ca slabesti vei fi chiar si mai motivata. Este normal ca o persoana care are mai mult de slabit decat o alta sa dea jos la inceput mai multe kilograme. Cel mai bun mod de a slabi este sa o faci in stilul vechi: prin dieta si exercitii fizice. Iata cateva sfaturi care te vor ajuta:
1. Apa
Inainte de fiecare pranz este bine sa bei apa. Facand asta, vei manca mai putin pentru ca te vei simti plina.
2. Mananca mai putine calorii decat arzi
Pentru a slabi rapid trebuie sa consumi mai putine calorii decat organismul tau poate arde. Un kilogram de grasime este egal cu 3500 de calorii, asa ca ai nevoie sa arzi mai multe calorii in fiecare zi pentru a slabi. In timpul zilei, chiar si in somn, corpul arde calorii. Poti sa arzi cu usurinta mai multe calorii decat mananci crescand numarul activitatilor si taind din calorii din dieta zilnica.
3. Creste consumul de fibre
Daca mananci mai multe fibre in fiecare zi vei reusi sa slabesti mai mult. Include in meniul tau zilnic legume crude, fructe, fibre din cereale, fasole, mazare. La inceput daca mananci prea multe fibre poti sa te simti balonata, sa ai crampe, asa ca trebuie sa o iei gradat in fiecare zi.
4. Nu mai manca dulciuri
Doar faptul ca renunti la zahar si il scoti din dieta ta te poate ajuta sa slabesti rapid. Asigura-te ca stai departe de dulciuri. Asta inseamna chiar si zaharul din cafea, cereale sau baton de ciocolata.
5. Urmareste-ti marimea portiilor
Multi oameni nu au idee ce cantitate de mancare trebuie sa consume.
6. Exercitii
Multi dintre noi simt ca pur si simplu nu au timp sa incorporeze exercitii in stilul sau de viata ocupat. Acesta este doar un exercitiu. Sunt multe moduri in care poti face exercitiile pe care ti le doresti.
Adu-ti aminte ca orice dieta care iti promite un mod rapid si usor de a slabi fara efort, este un fals.
7. Este nevoie de multa munca si angajament pentru a slabi. Odata ce ai inceput sa faci schimbari in dieta si incluzi exercitiile in stilul tau de viata, trebuie sa fii perseverenta si sa te tii de ele.
8. Ai nevoie sa te concentrezi pe schimbarile pozitive pe care le-ai facut. Concentreaza-te pe partea pozitiva, nu pe cea negativa.

Citeste si:  Rujul a implinit 125 de ani de existenta

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.