Slabire rapida

Dieta este mult mai important decat exercitiile atunci cand vine vorba de slabire. Trebuie sa te asiguri ca stii exact ce mancaruri trebuie sa mananci si ce nu.
1. Nu manca inainte de exercitiile de dimineata.
Daca faci exercitii dimineata atunci ar fi bine sa le faci pe stomacul gol. Bineinteles ca poti sa bei putina apa, insa nu trebuie sa mananci.
2. Evita mancarurile bogate in carbohidrati
Mancarurile bogate in carbohidrati, in special cele procesate, sunt un mod intr-adevar bun de incetinire a slabirii.
3. Renunta la zahar
Zaharul, indiferent de formele in care se regaseste ingrasa.
4. Mananca mai multe fructe des
Fructele nu te vor ingrasa, asa ca este indicat sa mananci cat mai multe.
5. Nu manca cu doua ore inainte de culcare.
Seara nu mai arzi atat de multe calorii. In somn, organismul trebuie sa se odihneasca si nu mai da randament maxim.
6. Mananca 6 mese pe zi la fiecare doua ore.
Daca mananci mai des atunci iti vei invata metabolismul sa lucreze mai intens. Digestiei ii ia foarte multa energie pentru a arde chiar si cateva calorii.
7. Fa-ti portiile mai mici
Mananca portii mai mici decat in mod obisnuit.
8. Consuma mai multe proteine
Incearca sa mananci mai multe proteine zilnic.
9. Nu manaca si grasimi si carbohidrati in acelasi timp.
Acest lucru este oricum destul de evident.
10. Consuma mai multa apa
Stim ca am mai spus-o de multe ori, dar este un lucru esential. Hidratarea corespunzatoare este baza.

Citeste si:  Aur lichid pentru frumusetea noastra

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.