Suprimarea apetitului

Iti este foame in mod constant chiar daca ai mancat in mod corect? Daca da, arunca o privire la urmatoarele sfaturi care sa te ajute sa iti suprimi foamea, astfel incat sa iti mentii greutatea ideala a corpului si sanatatea.
Se pare ca ceea ce mananci este si in special modul in care mananci iti poate afecta silueta, precum si sanatatea, conducand la probleme de greutate, precum si la probleme de sanatate, asa ca sa inveti despre nutritia buna, despre un stil de viata sanatos si sfaturi pentru a suprima apetitul este necesar si nu poate sa fie altceva decat un lucru benefic.
Corpul tau are nevoie de alimente pentru a functiona in mod corespunzator, din moment ce mancarea este principala vitamina si principala sursa de nutrienti care ne ajuta sa functionam. Alimentele reprezinta ” combustibilul” pentru corpul nostru, dar nu fiecare „combustibil” este benefic. Alimentele sanatoase sunt ceea ce au nevoie corpul nostru si alimentele fast-food , alimentele procesate si alimentele grele nu sunt deloc benefice pentru organism. Ele ofera calorii goale fara valoare nutritionala, asa ca organismul ia in greutate, dar inca semnaleaza foame pentru vitamine si nutrienti. Prin urmare, ceea ce mancam ne afecteaza corpul.
Pentru ca stomacul se poate obisnui cu cantitatea de mancare consumata la o masa, cu timpul te vei gasi mancand din ce in ce mai mult, vei lua in greutate si stomacul tau se va mari pentru a lua toata cantitatea de mancare pe care i-o oferi. Aceasta este o situatie de nedorit, asa ca invata cum sa iti suprimi apetitul.
1. Organismul tau are nevoie de alimente pentru a functiona in mod corespunzator, deci in nici un caz nu ar trebui sa eviti sa mananci. O persoana ar trebui sa consume 5 mese pe zi. 3 mese si 2 gustari. Portiile consumate nu trebuie sa fie mari, ci mai degraba medii sau mici.
2. Nu sari peste mic-dejun sau pranz sau cina, din moment ce toate aceste mese sunt importante pentru organismul tau. Asigura-te ca mananci alimente sanatoase, bogate in vitamine si nutrienti. Consuma legume, dar nu neglija nici proteinele, grasimile sanatoase, precum si fibrele, din moment ce organismul tau are nevoie de toate acestea in anumite proportii.
3. Bea apa ori de cate ori te simti infometata intre mese. Este recomandabil sa bei cel putin 8 pahare de apa in fiecare zi, asa ca incearca sa iti cresti in mod progresiv consumul de apa pana ajungi la consumul recomandat. Apa este benefica pentru organism, pentru a fi hidratat, pentru a-i pastra elasticitatea pielii, a elimina toxinele si pentru a mari procesul de ardere a grasimilor. Apa nu are nici o calorie, asa ca poti sa bei cat de multa apa vrei.
4. Incearca sa te tii ocupata facand ceva ce iti place. In acest fel nu te vei mai gandi la mancare si nu vei mai simti foamea.
5. Mananca alimente care suprima foamea in mod natural, lasandu-ti senzatia de satietate. Aceste alimente sunt merele, pestele, ouale. Nu sunt alimente cu un continut ridicat in calorii, asa ca vei fi in stare sa ai senzatia de satietate fara sa adaugi prea multe calorii.
6. Mananca incet si foloseste farfurii mici pentru a manca mai putin.
Incearca sa incerci aceste sfaturi si vei vedea rezultatele. Daca mananci sanatos, vei arata mai bine, vei fi mai activa si vei fi mai sanatoasa.

Citeste si:  Frumusete fara varsta pe covorul rosu

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.