Tonifiere sani

1. Dupa dus, trece-ti un jet de apa rece peste sani. Daca ai mai mult curaj, sfarama putina gheata, inveleste-o intr-o tesatura subtire si maseaza usor sanii, cu miscari ascendente. In orice caz, evita baile si dusurile prea calde care molesesc pielea.
2. Nu-ti strange sanii in haine si sutiene prea strimte. (Un sutien potrivit ca marime nu trebuie sa lase urme!) Evita sa dormi cu fata in jos, presand sanii.
3. Mergi dreapta! Mai intai, va fi doar pentru impresie. Dar, in timp. Muschii abdominali si cei pectorali, obisnuiti sa lucreze, se vor fortifica.
4. Unele activitati sportive practicate prea intens pot duce la atrofierea sanilor. Nu numai luptele sau culturismul, dar si atletismul sau gimnastica aerobica. Pracica-le cu masura! In timpul activitatii sportive, poarta bustiere speciale care se gasesc la magazinele de articole sportive.
5. Evita expunerea prelungita si/sau neprotejata la soare. Consecinta imediata va fi deshidratarea pielii, pierderea elasticitatii si.. sanii care „cad”.
6. Urmareste o alimentatie bogata in proteine, mai ales in perioadele de regim alimentar. Numai asa muschii pectorali, precum si muschii subcutani vor fi hraniti si vor putea sustine eficient sanii.

Citeste si:  Slabeste fara eforturi

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.