Transformarea exercitiilor in distractie

Gandul efectuarii exercitiilor te omoara? Nu esti singura. Poate ca nu te-ai bucurat niciodata de exercitiile de fitness sau doar te-ai uitat in oglinda si te intrebi te unde vin acele kilograme in plus, cand tu erai obisnuita sa fii slaba. Iata vestea buna. Nu trebuie sa lucrezi ore intregi pe zi sau sa fii o atleta pentru a face exercitii. Construind un plan de fitness care sa se potriveasca stilului tau de viata, poti gasi moduri diferite si amuzante de a face exercitii.
Probabil ai auzit in ce masura si in ce fel sunt bune exercitiile pentru tine, dar poate ca nu realizezi beneficiile mari ale exercitiilor asupra aproape fiecarui aspect al vietii tale:
1. Sanatate fizica
Exercitiile regulate scad riscul de obezitate, de dementa si boala Alzheimer, boli de inima, diabet, cancer de colo si presiune ridicata a sangelui. Exercitiile ajuta de asemenea la un somn mai bun.
2. Stare generala buna
Exercitiile te scapa de endorfina, chimicale puternice care energizeaza. S-a demonstrat de asemenea ca poate imbunatati sanatatea mintala precum depresia si anxietatea.
3. Respectul de sine si increderea de sine
Cu cat faci mai multe exercitii, cu atat este mai probabil sa pierzi kilograme sau sa ramai la o greutate sanatoasa. Acest lucru poate sa fie o crestere imensa pentru imagine si respectul de sine. Puterea ta si energia per ansamblu va imbunatati de asemenea, dandu-ti mai mult timp sa faci ceea ce iubesti.
Din fericire, un plan de fitness nu trebuie sa fie un chin. Separand mitul de realitate, uitandu-te la activitatile pe care le iubesti, si setarea telurilor realiste, poti gasi exercitiile mai amuzante decat ti-ai imaginat.

Citeste si:  Make up a la Angelina Jolie

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.