fbpx

Coolhunting

Cele mai multe noi outfituri, fie ca sunt purtate de un star de la Hollywood la care toata populatia adolescenta a lumii se uita pentru inspiratie, fie de o femeie oarecare pe strada, sun insotite de o doza considerabila de curaj. Pentru a sti cu certitudine care sunt ultimele idei ‘proaspat’ scoase din dulap sau magazin, trebuie sa fii in contact cu media, new media si mai ales ‘clocotul’ strazii.

In primul rand, vreau sa explic un ‘trend’ general, atotcuprinzator. Ati observat cumva, ca si subsemnata, faptul ca daca ceva nu este intens mediatizat, se poate spune ca nu exista ? Evenimente, oameni, locatii, imagini, obiecte (si aici se incadreaza mult iubita moda) totul trebuie sa aiba un punct de referinta, un articol in presa scrisa sau online, un site, o reclama (print sau video, radio nu e cool decat pentru eveniment sau locatii), informatii stocate in asa fel incat tu sa poti afla ce te intereseaza.

Citeste si:  Ce buchete de mireasa au purtat celebritatile

Retelele sociale functioneaza doar ca initializare a interesului, ca sondare a opiniei, sau ca punct terminus, de evaluare finala (si as adauga superficiala) a unui trend. Tot ce se intampla pe parcurs depinde de media. Spoturile pentru Muzeul Taranului Roman si Muzeul Antipa o dovedesc din plin, si asta e abia inceputul pentru Romania. In afara tarii, un muzeu este deja o locatie eclectica in care se pot reuni atatea forme de arta, exemplul perfect fiind planul de constructie al Muzeului Artei in Paris, al carui design va fi unul futurist, in genul unui adevarat templu ridicat artei. Deci… arta este noua religie a secolului XXI.

Acum trecem la ceva muult mai superficial, cel putin la prima vedere. Schimbarile de look ale blondelor de la Hollywood. Se pare ca toata lumea, de la Cameron Diaz la Carmen Electra, a trecut de la blond la brunet sau roscat, orice altceva decat blond. Madonna, cum ii este caracteristic, a incercat orice o data si cu mult inaintea restului muritoarelor de rand sau a celor aflate sub ‘presiunea’ reflectoarelor. Madonna a ramas insa fidela intr-un final nuantei care a consacrat-o, blond deschis spre platinat, care chiar i se potriveste, acum ramane sa vedem cine ce si cum mai incearca in domeniul ‘vopsea de par’, si ne vom distra comentind.

Blogurile dedicate pasiunii pentru imagine, stil, haine, bijoux-uri, gentute si mai stiu eu ce. Mai nou oricine scrie despre moda/stil. Anna Wintour nu mai detine decat o cota parte a pietei de informare si formare a gusturilor in masele avide de ‘fashionistas’. Acum 10 ani, se putea spune ca Wintour, redactor sef pentru Vogue Marea Britanie, era o enciclopedie umana in materie de arta vestimentara, stil, couture, totul pornind de la un anume stil de viata, ea fiind universal recunoscuta ca o voce redutabila in domeniu. In zilele noastre, orice domnisoara cu timp si pasiune pentru moda poate incepe un blog si, mai ales, il poate transforma in mica ei lume pe care o va hrani cu informatii, fotografii, comentarii si pareri, toate cu si despre moda. Asta nu inseamna ca stie despre ce vorbeste sau ca viziunea ei asupra lumii (sau cel putin asupra partii superficiale a acesteia) are valoare. sunt un ghid care trebuie tratat ca atare si din care se pot „fura” idei bune sau mai putin bune care pot deveni la un moment dat noul element „cool”. Atata tot!

Citeste si:  Accesorii hot 2011

Barometru al trendurilor in moda si lifestyle poate fi oricine este destul de bine informat, are ochii si mintea deschisa in mai multe directii deodata fara sa fie propriu-zis un trendsetter.

2 Comentarii
  1. nu prea inteleg ce este cu blogurile si mai ales de unde aceasta adevarata isterie a blogului? de ce ai vrea sa stie toata lumea ceva despre tine? succesul internetului s-a bazat totusi mai ales pe anonimatul sub care te poti ascunde

  2. pentru ca nimeni nu mai are timp sa plece de langa calculatorul unde isi castiga painea… si asa jurnalul online este f popular printre tineretul muncitor si nu numai! imi place faptul ca au inclus moda ca pasiune printre subiecte de discutie (aai deja si imagini care explica exact ce vrei si ce iti place la nebuniie sa porti)

Lasă un răspuns la alma21 Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.