Designers meet the City

Designers meet the City este primul couture temporary concept store care are loc in Romania. La sfarsitul lunii septembrie la Metropolis Center, in centrul Bucurestiului, cele mai importante magazine mono si multibrand se vor reuni intr-un singur perimetru si vor expune spre vanzare colectiile de primavara-vara.

Sfarsitul sezonului este un pretext bun: pentru organizatori sa conceapa un astfel de eveniment si, in egala masura, pentru tine sa faci cumparaturi smart. Orice fashion insider poate marturisi fara inhibitii ca, a profita la maxim de reducerile de sezon este o solutie inteligenta pentru a avea in garderoba piese cheie, semnate de designeri, fara a-ti epuiza inutil bugetul.

Nu este vorba de must-have-uri, trenduri sau constrangeri sociale. Din contra, Designers meet the City vrea sa readuca in prim-plan faptul ca, dincolo de imagine, hainele au un important rol, ca purtator de mesaje.

Citeste si:  Tunicile

Desi moda nu este arta propriu zisa, poate fi considerata cel putin o ramura a acesteia. De aceea, alaturi de hainele si obiectele de designer, vor expune si artisti romani, reprezentanti ai noii generatii de trendsetteri (nu doar in moda). Avand puternice radacini urbane, lucrarile lor au fost alese in special pentru potentialul de a crea o stransa legatura cu publicul. Designers meet the city este un concept total care traieste atat ziua, cat si noaptea- prin petrecerile-concept pe care le propune.

Citeste si:  Cum sa ne alegem costumul de baie

Ideea de temporary store ( magazin instant sau magazin de guerilla) are la baza un concept de retail: puncte de vanzare temporare care vizeaza un public nou sau diferit de clientul obisnuit. Astfel de magazine apar si dispar dupa regula haosului organizat, sunt create cu investitii minime, interiorul are un design simplu bazat pe creativitate si improvizatie.

Desi in Romania nu au existat pana acum decat incercari timide, la nivel international multe branduri practica acest mod de interactiune cu publicul: label-ul „Comme des Garçons” a avut magazine temporare in peste 20 de orase din lume pana in prezent, iar in toamna anului trecut magazinul lor mobil din Tokyo a fost locatia din care s-au putut cumpara primele genti Rei Kawakubo-Louis Vuitton. Marci ca Swatch, Levi’s, Nescafé, Benetton, Adidas, Blend, Bacardi si altele au adoptat acest concept intr-o forma sau alta, peste tot in lume.

Citeste si:  Charlize Theron - forta si fragilitate sudafricana

Designers meet the City este un Couture&Art Temporary Concept Store. Asta inseamna ca, timp de doua zile, vom putea cumpara nu doar haine si accesorii de designer reduse, dar si arta.

Designers meet the City nu este un magazin – este o platforma-eveniment care incurajeaza un stil de viata; este un spatiu care celebreaza individualitatea, fie ea exprimata prin moda, arta, muzica, film sau teatru.

Pentru agenda completa, precum si alte informatii, accesati site-ul oficial www.dmtc.ro!


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.