GALATECA & DallesGO Stilism au prezentat fashion show-ul “Povestea rescrisa a iei”

DallesGO, cea mai creativa si interactiva platforma de cursuri after-work din Bucuresti, si Galeria GALATECA au prezentat fashion show-ul Maiastra – Povestea rescrisa a iei, o calatorie prin universul magic al traditiei romanesti, reinterpretate in 26 de tinute contemporane de catwalk, pe ritmuri de Maria Tanase si Grigore Lese.

Un produs al parteneriatului dintre GALATECA si DallesGO, evenimentul s-a numarat printre proiectele artistice derulate in cadrul expozitiei Maiastra – Povestea nespusa a iei, ce aduce in atentia publicului pasionat de traditiile romanesti ia, ca simbol identitar si obiect de arta. Organizata in perioada 20 iunie – 25 august, expozitia prezinta istoria iei prin fascinante povesti, legende si traditii.

Cu o introducere de Iulia Gorneanu, Povestea rescrisa a iei a fost primul show de moda marca DallesGO Stilism, in care, sub coordonarea stilistului Ovidiu Buta si cu sustinerea a unora dintre cei mai importanti designeri romani, stilistii DallesGO au reinterpretat cu multa imaginatie si farmec piesa de baza a portului romanesc, ia traditionala. Dandy, Rock Glam, Romanian Beauty, Princess Leia, Maria Tanase, Vampire Chic, Alice in Urbanland, Boyfriend Look, Russian Girl sau Muslim Bride sunt doar cateva dintre stilurile si personajele in care stilistii DallesGO au imbracat iile din colectia Mircea Dinescu, prezente in expozitia de la Galateca.

Citeste si:  Marimea accesoriilor si a imprimeului

Maiastra – Povestea rescrisa a iei a fost sustinut de diviziile de Stilism, Make-Up si Hairstyling ale platformei de cursuri after-work Universul DallesGO, si de magazinele Meli Melo, Il Passo, New Look, Benvenuti, C&A, Moa, Aldo, Kenvelo, Tom Tailor, Timeout, Lee Cooper, Stefanel si designerii Corina Vladescu, Lachatterie, Gabriela Dumitran Millinery Atelier, Andra Andreescu, Irina Voinea, Ioana Enache, BIPOLAR si Mihaela Cretescu.

Iulia Gorneanu este director artistic al galeriei GALATECA si colaborator al Jurnalului National, unde publica o rubrica de Calendar Popular si este o cunoscatoare a traditiilor si obiceiurilor romanesti.
Ovidiu Buta este director de moda al revistei GQ si autorul si co-autorul a doua carti de specialitate aparute la Editura Polirom, Victima modei, 2006, si Barbatul si moda, 2009, cea din urma scrisa alaturi de Adina Nanu. Ovidiu este redactor-sef la fashionandbeauty.ro, jurnalist de moda la Antena 2 si gazda emisiunii Politia Modei. De-a lungul timpului, a semnat articole in revistele ELLE, Cosmopolitan, All Hollow, a colaborat cu Prima TV si MTV, a lucrat in peste 15 tari cu cele mai importante nume din lumea modei, dar si pentru London Fashion Week, Berlin Fashion Week si Romanian Fashion Week.

Citeste si:  Importanta hainelor in cariera unei femei

Universul DallesGO este cea mai creativa si interactiva platforma de cursuri after-work din Bucuresti. Infiintat in 2010, proiectul DallesGo este un loc al oamenilor pasionati de dezvoltare personala si profesionala, o comunitate sustinuta de dorinta de a invata si de a experimenta, ce atrage implicarea celor interesati de tot ceea ce inseamna arta, creativitate si profesionalism in adevaratul sens al cuvantului. Cursurile sunt destinate persoanelor conectate la tot ce este nou, care vor sa-si transforme pasiunile in hobby-uri sau profesie si pregatesc cursanti in domeniile Design Interior, PR, Comunicare Online, Fotografie, Stilism si Tendinte, Make-Up si Hair Styling. Proiectul continua sa se dezvolte de la an la an si sa ofere cursatilor sai noi provocari, experiente interactive si insight valoros din industriile creative.

Citeste si:  Tricotajele sunt la mare cautare

GALATECA este o galerie de arta aplicata si un proiect in evolutie, a carui radacina s-a ancorat in traditia spatiului gazda: Biblioteca Centrala Universitara CAROL I. GALATECA alatura artisti, designeri, arhitecti, curatori si oameni de comunicare care isi propun sa dezvolte expozitii de arta aplicata, arta multimedia, alaturi de un gallery shop cu totul nou pentru peisajul autohton si de experiente culturale pop-up, in care se consuma arta in companie selecta.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.