Lenjerie intima. Scurta istorie Victoria’s Secret

Mai mult ca orice brand, Victoria’s Secret a atrans atentia asupra lenjeriei intime cand nimeni nu o facea. Cu o mie de magazine numai in Statele Unite, Victoria’s Secret este , la ora actuala, liderul pietei de lenjerie intima . Cu ajutorul unor campanii de publicitate vizual foarte atragatoare, Victoria’s Secret a devenit cel mai cunoscut brand de lenjerie intima din lume.

Victoria’s Secret a fost fondat la inceputul anilor ’70, in San Francisco, de catre Roy Raymond. El a plecat de la ideea infintarii unui magazin de lenjerie intima cu o atmosfera relaxanta si ademenitoare, asemanatoare unui budoar din perioada Victoriana. In 1982, Limited Brands a cumparat cele 3 magazine si catalogul de prezentare Victoria’s Secret. De-alungul vremii Victoria’s Secret a fost considerat un brand britanic, dar se pare ca e doar o imagine perpetuata de cel care a pus bazele companiei, Roy Raymond.

Citeste si:  Pantalonii potriviti

Cataloagele Victoria’s Secret si show-ul extravagant, Victoria’s Secret Fashion Show, au sedus mereu publicul prin romantism si o sexualitate debordanta dar au starnit si multe discutii printre pudici. „Ingerii” Victoria’s Secret, cele mai frumoase si sexy femei de pe planeta, se dezlantuie pe podium purtand cele mai excentrice piese de lenjerie intima din colectiile lor.

Citeste si:  Primavara hainelor trendy

O mare parte din succesul acestui brand poate fi atribuit lui Grace Nichols care s-a alaturat companiei in 1986 ca vicepresedinte si manager general. In 1988 a fost promovata iar in 1991 a devenit presedintele companiei Victoria’s Secret. Sub bagheta ei, Victoria’s Secret a devenit cel mai puternic brand de lenjerie intima din lume.

Citeste si:  GOmentorship cu Mihaela Glavan

Brandul Victoria’s Secret si-a consolidat in timp o imagine tinereasca, sexy si romantica, fiind primul pe lista oamenilor care cauta sa faca cadou lenjerie intima.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.