fbpx

Mihaela Glavan participa la Mercedes-Benz Berlin Fashion Week

Pentru prima oara la Mercedes-Benz Berlin Fashion Week, prima saptamana a modei din calendarul international, 6 designeri romani si-au prezentat colectiile in fata a peste 500 de invitati si presa de specialiate.

Timp de 30 de minute, pe podiumul instalat in centrul orasului, cei 6 designeri insotiti de o echipa impresionanta ca numar, dar si ca nume, si-au prezentat propunerile pentru toamna-iarna 2011-2012. Irina Schroter, Alina Botea, Andreea Musat, Lucian Broscatean au creat patru colectii accesorizate cu ajutorul Angelei Vasiliu si al Mihaelei Glavan, prezentand patru directii stilistice diferite, dar definitorii pentru moda romaneasca.

Mihaela Glavan si-a prezentat colectia pentru toamna-iarna impreuna cu Irina Schrotter, ridicand manechinele pe tocuri de 15 centimetri. Deconstructie suprapuneri, infasurari si drapaje sunt cuvintele cheie folosite de catre designer.

Citeste si:  Diamante rosii

Irina Schrotter a deschis segmentul dedicat modei romanesti cu colectia Lost in translation. Casmirul si matasea, pielea si satinul s-au intalnit intr-o colectie puternica in tonuri de gri si crem.

Daca pentru Alina Botea iarna rimeaza cu rozul, argintiul si verdele trasate in linii unduitoare, curate si stralucitoare, pentru Andreea Musat viitorul sezon sta sub semnul suprapunerilor de materiale groase si fluide, al fustelor micro-mini si al volumelor exagerate.

Citeste si:  Mama si fiica la sala

Lucian Broscatean prezinta o colectie conceptuala in care hainele isi schimba radical forma cu ajutorul stylingului. O demonstratie de forta in care, pe langa jocul de alb-negru, utilizeaza pentru prima oara si culoarea.

Angela Vasiliu si-a trimis pe podiumul de la Berlin propunerile pentru toamna-iarna in tonuri pastelate si amintind ca forma de incaltamintea anilor ‘70.

Prezenta la Berlin Fashion Week a fost posibila datorita implicarii asociatiei FIT, a Ambasadei Romaniei la Berlin si a Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri.

***
Mihaela Glavan si-a lansat propriul brand – Sepala – in 2003. Cu un design grafic, arhitectural si special, pantofii Sepala au fost remarcati atat in Romania, cat si la nivel international, incepand cu anul 2006 (Montreal Fashion Week, Cyprus Fashion Week). Incaltamintea este realizata manual din materiale atent selectate pentru fiecare colectie in parte.
Brand-ul Mihaela Glavan a fost lansat oficial in 2008 (brand vandut in exclusivitate in showroomul situat in zona Unirii . Este destinat pentru comenzi speciale si prezentari de moda).
RSM (Reconstructed Style for Men) este linia de pantofi barbatesti, lansata oficial in cadrul Romanian Fashion Week, in 2007.

Citeste si:  Roz cuart, culoarea anului 2016
Un comentariu

Lasă un răspuns la Naked Brands Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.