fbpx

Profil de designer – Oana Cristea a.k.a. TricksBox

Oana Cristea este designerul marcii de accesorii TricksBox, accesorii in totalitate hand made, care pana acum cativa ani existau doar pentru cunoscatori si pasionati. Acum acest trend a devenit un must chiar si pentru scena de moda nationala, si Oana a avut primul contract pentru o prezentare de moda. Colectia de brose urbane TricksBox a fost prezenta la RFW in colectia Zasha – Nobody’s Perfect – a Adelinei Ivan si a Antonelei Badita.

Mini Interviu

Cum a inceput pentru tine designul de accesorii?

A derivat din graphic design combinat cu designul de obiect, cele doua sectii pe care le-am studiat. Asa am ajuns la un obiect pe care pot sa-l produce singura si care sa transmita un mesaj vizual.

De ce ai ales creatia de accesorii si nu design vestimentar sau altceva?

Din cauza ca pot aduce in obiect mai multe idei in aceasi unitate de timp. Am multe idei care stau scrise si nu s-au incorporat deocamdata si este pacat pentru ca una dintre ele ar putea bucura pe cineva.

Dupa ce te ghidezi atunci cand concepi un model nou?

Incerc sa gasesc ceva inca neexprimat, un detaliu inca neexploatat, un concept nou, o tehnica noua, un alt gen de executie. Caut interactivitate. Caut noi moduri de a transmite un mesaj. Caut interpretari originale: interactiuni cu corpul, compactari intre diferite accesorii (cum este colierul cercei din diafilme – din colectia Eco).

Citeste si:  Cum purtam la birou pantaloni scurti si alte piese problematice

Ce te inspira in creatie? Ce determina linia, culoarea, nivelul de confort si pretul?

Ma inspira Tot: un cuvant spus de cineva de pe strada, gestul unei fete in timp ce isi aprinde tigara, o idee dintr-o carte, un nume de site, orice! In jurul meu roiesc culori, personalitati, atitudini, cat si uratul cotidian sau de orice alt gen. Totul este inspirant si genereaza reactii pe care le exprim in accesorii sau alte proiecte de grafica.

De unde si cum reusesti sa iti procuri materialele cu care lucrezi?

De prin toate locurile pe unde merg ma intorc cu un material nou: un textil, o noua ustensila, un material texturat original. Fiecare loc are micul lui univers material si coloristic si imi place sa am cate un asemenea „souvenir” pe care sa pot sa-l interpretez intr-un nou concept sau o noua tehnica.

Care este stilul preferat?

„Stilul” care spune ceva nou, care poate bucura pe cineva, care aduce un zambet, care este memorabil.

Citeste si:  Scarlett Johansson - diva blonda a decadei

Ce te-a determinat sa incepi o afacere proprie ?

Nu vad ceea ce fac ca pe afacere. Pentru mine, este un mod de exprimare care ma bucura cu fiecare piesa si idee noua care se contureaza.

Care sunt modalitatile de promovare ale afacerii?

Nu am apelat la anumite tehnici de promovare. Sunt oameni carora pur si simplu le place ce vad pe blog si ma linkeaza sau fete care iau de la mine o brosa si vorbesc cu o prietena de-a lor care are site si ea este, cum sunteti si voi, destul de draguta sa imi posteze un mic articol.

Care este targetul afacerii tale?

Cuvintele acestea doua sunt destul de reci pentru cum vad eu TricksBox. Sunt prea de marketing ca sa le simt aproape. Dar pot sa iti spun ca fetele care ma suna au in comun o anumita bucurie… sau dorinta de a se simti bine…, iubesc ceva sau pe cineva si asta se simte in cum vorbesc, in cum se misca si in ceea ce poarta.

De ce TricksBox si de ce online?

Initial am creat numai cercei – atunci am avut site-ul EarTricks. Curand dupa ce l-am lansat fetele au inceput sa imi ceara si alte accesorii pe care sa le poata purta cu cerceii… si erau atat de multe rugaminti incat am ajuns sa fac cam toata gama de accesorii; cercei, inele, coliere, brose, bratari ..:).
Asa a trebuit sa schimb si numele si am creat TricksBox – cutia cu trucuri, pentru ca am in plan sa largesc si aceata gama de accesorii pe care o fac acum.

Citeste si:  Accesorii care iti completeaza tinuta

Crezi ca exista un viitor in Romania pentru creatia de accesorii?

Deja sunt fete care incearca diferite stiluri si investesc in accesorii, clientela este si cred ca va deveni din ce in ce mai versata. Asa va aparea si concurenta, grija pentru idee si detaliu executional.

Spune-ne care ar fi cateva obiective pe termen scurt/lung.

Pe termen scurt: sa-mi fac timp sa creez toate ideile care stau inca desenate in caietul meu.
Pe termen lung: sa aduc cat mai multe zambete, sa aduc cat mai multe idei interesante, mesaje care sa intereseze si sa surprinda.

Care sunt si mai ales cum sunt percepute dupa parerea ta tendintele in accesorii in Romania?
Acele… putine care sunt Las criticii vestimentari sa raspunda la aceasta intrebare.

Un comentariu
  1. Oana face niste accesorii ft frumoase, sunt ft multumita si ma bucur ca am dat de site-ul ei…asa am achizitionat 2 perechi de cercei ft frumosi.
    Multe succese pe mai departe !!!! Te pup!

Lasă un răspuns la laura Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.