Razvan Ciobanu – primavara-vara 2012

MARTINI® si Razvan Ciobanu anunta lansarea colectiei Primavara/Vara 2012 in cadrul unui eveniment ce a avut loc luni, 5 decembrie, in Loft.

Acest parteneriat continua directia strategiei de comunicare a brandului MARTINI®, promovand spiritul ludic si bucuria de a trai prin colaborarea pentru lansarea noii colectii Razvan Ciobanu.

MARTINI® este un sustinator constant al fenomenului fashion atat la nivel local, cat si pe plan international, cel mai recent exemplu fiind reprezentat de MARTINI® GOLD BY DOLCE&GABANNA, un proiect de co-branding al celor doua companii in cadrul caruia Domenico Dolce si Stefano Gabbana au proiectat ambalajul si sticla MARTINI® GOLD. Revenirea lui Razvan Ciobanu este un eveniment asteptat si important pentru industria fashion din Romania, de aceea prezenta MARTINI® ca partener este fireasca si ne bucuram sa fim partasi la acest come back fulminant al copilului teribil al modei romanesti, a declarat Roxana Cretan, Brand Manager Martini Bacardi.

fotofoto

Pentru mai multe fotografii, click aici.

Citeste si:  Cele mai scumpe rochii de mireasa din lume

Noua colectie este o reinventare a brandului Razvan Ciobanu, o adaptare la nevoile si dorintele femeii moderne. Versatilitatea este conceptul care sta la baza noilor sale creatii, designerul roman punand accentul pe rochiile lungi de seara in colectiile sale anterioare.

Femeia mondena poate adapta aceste vestimentatii evenimentului la care participa- o rochie pretioasa peste care se poarta o capa, o vesta sau o prelucrare moderna a pardesielor anilor ‘30 creeaza un ansamblu care se poate purta chiar si ca vestimentatie de zi.

Razvan Ciobanu readuce in actualitate camașa barbateasca, adaptata siluetei feminine, rochia transformata dintr-o astfel de camașa devenind o piesa senzuala și puternica.

fotofoto

Pentru mai multe fotografii, click aici.

Un element comun colectiilor lui Razvan Ciobanu il reprezinta reconstructia siluetei prin rochiile concepute sa redeseneze forma corpului, ascunzand defectele si punand in valoare partile de care femeia este mandra.

Nu este o colectie care sa vorbeasca despre SEX, este o colectie care vorbeste depre nevoia unei femei de a se simti perfect in pielea si corpul sa, a declarat designerul Razvan Ciobanu despre creatiile sale.

Citeste si:  Cum sa gasesti o rochie superba de Revelion

Figura feminina care a inspirat aceasta colectie este Mrs. Stone din filmul lui José Quintero, “The Roman Spring of Mrs. Stone”. Jucat de Vivien Leigh, personajul central este un model pentru atitudinea si feminitatea cu care isi purtau silueta femeile anilor ‘50.

fotofoto

Pentru mai multe fotografii, click aici.

Tesaturile sunt diverse, dar domina duches-ul cu accente din piele, blana si materiale inovatoare din fire de matase, jersse dintr-un amestec de matase si lycra. Accentele de lumina si stralucire, care vin sa completeze textura pieselor, sunt date de cristale.
Culorile predominante ale colectiei sunt ivoare, negru si nude, condimentate cu accente puternice de albastru, verde intens si ciclamen sau roz.

Dovada a reinventarii brandului Razvan Ciobanu este si colaborarea designerului cu World of Luxury, mai exact cu linia acestora de bijuterii si accesorii speciale. Este o premiera pentru Razvan Ciobanu sa foloseasca in colectiile sale genti „bijuterie” sau inele supradimensionate. Piesele apartin unei colectii exclusive, fiecare element in parte fiind placat cu aur sau irodiu si puternic „impodobit” cu cristale Swarovski.

Citeste si:  Accesoriile iernii

Pentru mai multe fotografii, click aici.

Noua strategie de reinventare a brandului Razvan Ciobanu include si alegerea de a lucra pentru partea de incaltaminte cu un brand romanesc. Designerul a ales Minelli pentru ca impreuna au descoperit balansul perfect intre dorinta multor femei de a fi mai inalte si evitarea vulgara a platformelor supradimensionate, care sfideaza ostentativ anatomia atat de senzuala a piciorului unei femei.

Alaturi de aceasta noua echipa si de noul simbol Razvan Ciobanu, vom avea parte de o „Primavara romana a doamnei Stone”, dar nu din punctul de vedere al unui personaj de film sau al unei vedete de cinema, ci din perspectiva unei femei care este frumoasa indiferent de varsta sau silueta.


Un comentariu
  1. Oribila colectie. N-are nicio noima, nicio idee centrala. Faptul e evident in poza aia de grup. Parca ar fi haine de la Cocorul de pe vremuri, \”nasimea\” in toata splendoarea ei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.