fbpx

Rue des Trucs – „Padurea Cerbului”

Alina si Simona, cei doi designeri ieseni din spatele Rue des Trucs, au reusit sa dezvolte o colectie completa si complexa, confirmandu-si locul in randul brandurilor cu eticheta de designer. Colectia pentru toamna si iarna 2011/2012 beneficiaza acum de o campanie dedicata si denumita sugestiv Padurea Cerbului.

Campania colectiei toamna/iarna 2011/2012 a fost gandita ca o calatorie initiatica pornind de la figura aristocratica a muzei colectiei, Tilda Swinton, si simbolul mitic al cerbului, care s-a regasit in styling-ul pentru prezentarea colectiei la Gala Avanpremiere.

Citeste si:  Pro sau contra fustei-pantalon midi?

fotofoto

Pentru galeria foto, click aici.

Calatoria pentru shooting-ul campaniei a fost una intre prieteni, in cautarea unei povesti si unei experiente autentice, care sa redea spiritul hainelor Rue des Trucs, regasirea unor energii elementare care sa spuna povestea pieselor minimaliste ale colectiei.

Spatiul ales – padurile seculare – este incarcat de povesti si de semne care descriu intalnirea omului cu natura si implicit cu animalul cu care se afla intr-o relatie ambivalenta de protector si vanator.

Citeste si:  Din secretele vedetelor

fotofoto

In cultura aristocrata, vanatoarea de cerbi este un act nobil deoarece animalul maiastru provoaca vanatorul, legenda populara spunand ca vanatorul de cerbi se transforma in animal intrand la randul sau in ipostaza vanatului.

Pentru galeria foto, click aici.

„Am mers pe urmele dezvaluite de padure si am ales zonele simbol pentru relatia om/natura: zona de exploatare a padurii, raul cu punte – locul de adapare a cerbului, fanarul care il salveaza de la infometare in anotimpul rece, dar si locul in care acesta devine vulnerabil, cabana vanatorului,” marturisesc designerii.

Citeste si:  Blanita, blanita si iar blanita
Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.