Stephan Pelger la Berlin

Inca o veste minunata pentru moda romaneasca: designerul Stephan Pelger isi va prezenta pe 22 ianuarie colectia de toamna iarna 2011/12 Eisblumen („Flori de gheata”) in cadrul Mercedes Benz Fashion Week ce va avea loc la Berlin luna aceasta.

Stephan Pelger se alatura altor designeri romani care isi vor prezenta colectiile toamna-iarna 2011/2012 in cadrul Mercedes Benz Berlin Fashion Week, eveniment ce se va desfasura in perioada 19-22 ianuarie: Irina Schrotter, Lucian Broscatean, Andreea Musat, Alina Botea, Mihaela Glavan si Papucei.

foto

Inspiratia colectiei a pornit de la cristalele de gheata, dar si de la materialele luxoase: casmir, organza, blana de vulpe argintie si matase. Look-ul florilor proaspete acoperite cu gheata propus de Stephan Pelger in noua lui colectie vor trezi in fiecare femeie dorinta unor nopti de iarna cat mai spectaculoase.

Citeste si:  Afla ce costum de baie se potriveste siluetei tale

Portofoliul designerului se imbogateste cu participarea la emisiunea „Fashion & Fame – Design your dream”. TV show-ul de moda va fi moderat de designerul international de top Philipp Plein. Incepand cu 20 ianuarie 2011, in fiecare joi seara emisiunea sponsorizata de OTTO va fi difuzata in prime time, pe cel mai vizionat post german de televiziune – ProSieben. Pentru jurizarea acestui fashion TV Show, au venit personalitati din lumea modei si din showbiz din toata lumea.

Citeste si:  Moda romaneasca in competitie la London Fashion Week

foto

Din mii de candidati din diferite tari, au fost selectati sapte designeri pentru a intra in competitia „Fashion & Fame – Design your dream!”. Pe parcursul celor sase episoade ale emisiunii, din cei sapte candidati, vor fi alesi trei designeri in finala competitiei. Castigatorul final al competitiei televizate „Fashion & Fame – Design your dream!” va deveni designerul unui nou brand „GoldCut”.

Citeste si:  Venera Arapu lanseaza Vitrina, un proiect dedicat tinerilor designeri

In fiecare saptamana, designerii din competitie vor avea sarcina de a proiecta si produce un articol de imbracaminte. In finalul fiecarui episod al emisiunii, va loc prezentarea de moda cu propunerilor candidatilor in fata juriului.

foto

Fiecare piesa vestimentara castigatoare va fi disponibila in exclusivitate spre vanzare, imediat dupa difuzare, in sectiunea Fashion & Fame vandute de OTTO. De asemenea, colectia completa a designerului castigator final va fi disponibila pe magazinul online www.otto.de si va face parte din colectia brandului „GoldCut”.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.