Tineri designeri II

Stella McCartney este unul din tinerii designeri ai anilor 2000 care are mai multa incredere in sine decat aproape tot restul bransei. Nu este o persoana aroganta insa e constienta de importanta pe care o are munca unui designer pentru oameni. „Cred ca am un loc al meu in industrie. Am un rol; reprezint ceva pentru femei. Am stabilit o relatie de incredere cu ele si acest lucru este important.” Povestea fiicei lui Paul McCartney incepe la casa de moda Chloe pe care a adus-o din nou in atentia consumatoarelor prin stilul ei modern de design care „incearca sa acopere toate fatetele unei personalitati feminine: senzuala, increzatoare, cu simtul umorului si, mai ales, al dracului de cool.”. Ceea ce este si mai special la Stella este faptul ca nu si-a uitat valorile personale din cauza cerintelor scenei de moda si, fiind o activista convinsa pentru drepturile animalelor, refuza in continuare sa foloseasca blana sau piele in colectiile sale.

Citeste si:  Jacheta- foarte sic

Olivier Theyskens a devenit faimos atunci cand Madonna a purtat una dintre creatiile lui cu iz gotic la Oscaruri. Talentul sau nu a avut nevoie de studii superioare si a fost recunoscut de catre critici inca de la colectia de debut din 1997. Recent a refuzat un job in creatie la casa Givenchy pentru a se putea concentra pe „cresterea” propriului nume in moda. Creatiile semnate Olivier Theyskens sunt majoritatea rochii cu volum, impodobite adesea cu elemente neobisnuite ca: simboluri gotice (craniul uman), ace de siguranta stilizate, par uman, pasari impaiate etc. Olivier crede puternic in importanta logicii aproape matematice in moda insa stie la fel de bine cat conteaza o anumita doza de „anarhie” stilistica. Afirma ca ii place sa se imagineze in pielea unei femei pentru a putea gasi cea mai buna modalitate de a invalui corpul acesteia cu frumusetea unui material croit inedit si pentru a ii putea exprima dorintele si trairile prin acesta. Dragostea pentru frumusete si corpul uman alaturi de o viziune estetica aparte i-au adus titlul de „talent rar” printre colegii de breasla mult mai experimentati, colegi care ii prevad un viitor stralucit.

Citeste si:  Noi modele de trench coat pentru primavara 2011

Benjamin Cho este inca un designer de success care nu si-a completat studiile in domeniu, intarind convingerea generala ca in moda nu ai nevoie decat de talent si pasiune. Proaspat sosit in New York in 1994, Cho a debutat cu o colectie exceptionala in 1999, vestimentatia semnata de el avind deja multe „recenzii” pozitive la activ. Una dintre acestea il descrie ca estet mai degraba european decat nord american, si reprezinta noua generatie de designeri de peste ocean care se disting clar de restul creatorilor de linii de imbracaminte pret-a-porter pentru mase. Semnatura sa speciala este data de efectele complexe si dramatice pe care le poate crea prin tehnici relativ simple de design, si acest lucru i-a adus recunoastere internationala. Benjamin Cho este genul de creativ individualist, nevrotic si solitar al carui spirit se dezvolta constant prin introspectie, ceea ce ii ofera acea aura de spirit nonconformist de care moda are o constanta nevoie.

Citeste si:  Redefinirea stilului

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.