Valentina Pelinel – noua imagine Oriflame

Oriflame Romania a organizat joi, 1 octombrie 2009, evenimentul de lansare a noului sau parfum de lux, Grace.

La eveniment au participat peste 100 de invitati, ziaristi si VIP-uri cum ar fi: Altetele Lor Regale Printul Paul si Printesa Lia de Romania, Corina Chiriac, Gabriela Vranceanu Firea, Roxana Cosma – consilier Primaria Capitalei, Cristian Boureanu, Alin Burcea, Livia Dila, Mbela Nzuzi, Malvina Corinschi, Carmen Negoita, Alina Andrei, Roxana Ciuhulescu, Maria Marinescu, Bianca Brad, Corina Barladeanu, Giulia Nahmani, Nicole Formescu, Aiyana Lee, Ozana Barabancea si multi altii.

Despre parfum, cel mai bine povesteste creatoarea acestuia, Alexandra Carlin: „Pentru a crea parfumul Grace, m-am lasat inspirata de eroina unui roman, Insuportabila imponderabilitate a existentei de Milan Kundera. Mi-am imaginat-o pe Sabina, unul dintre personajele principale, ca fiind intruchiparea gratiei… gheata acoperita de flacari. Sabina este „o artista prin excelenta”, cu o frumusete nordica. Ea mai reprezinta si dorinta nestavilita de libertate. Grace, a fost construit in jurul acestui contrast puternic dintre fierbinte si rece. Am vrut sa simbolizez FRUMUSETEA ei cu note de varf pline de prospetime,aduse de mirodenii pretioase si reci, care, apoi, se amesteca cu nota usor fructata a perei granita. Nota de baza, moscata, se impregneaza in moliciunea catifelata a pielii, iar PERSONALITATEA Sabinei este simbolizata de caldura aromei de vanilie.”

Citeste si:  Ghid de buna purtare - jeans pastel

CLICK AICI PENTRU GALERIA FOTO

2 generatii, aceleasi valori

Cu ocazia acestui eveniment, Valentina Pelinel a devenit imaginea oficiala a brandului Oriflame in Romania. „Personalitatea si frumuseatea Valentinei se potrivesc atat de bine cu valorile brandului Oriflame – naturalete, originalitate, senzualitate, progres, dezvoltare personala, sanatate si, nu in ultimul rand, grija fata de natura si oameni – incat alegerea ei ca reprezentant al imaginii noastre in Romania a venit de la sine. Aveam nevoie de o persoana care sa aiba incredere in sine, sa fie pozitiva, matura, sa-si construiasca destinul asa cum si-l doreste, sa nu ii fie teama de provocarile pe care le implica orice proces de dezvoltare personala. O persoana eleganta atat prin infatisare cat si prin atitudine, care se preocupa in egala masura de frumusetea si sanatatea corpului sau ca si de intelect, de spirit, si care sa aiba puterea de a inspira alti oameni. Iar Valentina are toate aceste calitati” a declarat Monica Tatoiu, general manager Oriflame Romania. Daca pana acum, imaginea Monicai Tatoiu reprezenta in constiinta publicului principiile Oriflame, Valentina Pelinel vine sa intareasca ideea ca si tanara generatie respecta aceleasi valori.

Citeste si:  Haine fashion versus haine calduroase

CLICK AICI PENTRU GALERIA FOTO

Valentina, care se afla la prima colaborare de acest gen cu o companie din Romania, a purtat la eveniment o spectaculoasa rochie, creatie Oriflame, realizata de designerii Andreea Buzdugan si Raluca Cazimirovitz de la Reigna Couture, coafura sa fiind realizata de Camelia Negrea, hair stylist, iar machiajul de Andra Manea, make-up artist. Valentina a fost condusa pe scena de catre Doru Mihut, care, inspirat atat de tema evenimentului, cat si de protagonista acestuia, a elogiat in cateva cuvinte gratia feminina.

„In echipa Oriflame ma simt ca acasa, in familie. Este prima companie din Romania careia ii reprezint imaginea, desi am mai avut si alte propuneri de-a lungul timpului. Calitatea produselor, identitatea brandului Oriflame construita in jurul unor atribute precum natural, progresiv si etic, si admiratia mea pentru liderul din Romania al companiei, Monica Tatoiu, cu care impartasesc foarte multe valori la nivel personal, m-au convins sa accept aceasta colaborare” a declarat Valentina.

Citeste si:  Tinerete si nonconformism - o inspiratie

Despre Oriflame
Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o ingrijire naturala a pielii, prin intermediul unei forte de vanzari independente, in afara circuitului traditional al magazinelor de desfacere cu amanuntul.
Vanzarile directe permit clientilor sa beneficieze de sfaturile si experientele personale in folosirea produselor ale consultantilor personali pe care ii cunosc si in care au incredere. Cumpararea directa este sigura si la indemana. Si mult, mult mai ieftina la acelasi nivel de calitate.
Calitatea de Consultant Oriflame inseamna posibilitati de castiguri nelimitate, o cariera interesanta, dezvoltare personala si sentimentul apartenentei la o comunitate mondiala prietenoasa.
Compania Oriflame este caracterizata de un spirit intreprinzator, conducere descentralizata si o atmosfera tinereasca si plina de entuziasm.
Compania Oriflame este prezenta pe piata din Romania incepand din anul 1995, ajungand in 2008 la o cifra de afaceri de 122.603.440 RON.

Pentru orice alte detalii si fotografii, contactati
Gia Rosa PR&Events
Roxana Iliescu
0722449991


3 Comentarii
  1. ii expirase varsta si fizicul cerute de lenjeriile pt care poza, concurenta mare venea din urma, baiatul tinerel, om politic, viitor promitator, ars cu o casnicie, cu ea s-o purta frumos, tandreturi mari, alea-alea.
    plus ca fata e o tipa absolut normala, f modesta, fara fite, figuri, romantica si … indragostita.

    de fapt, chiar e rau in criza daca a ajuns sa pozeze pt astia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.