Valentino – 50 de ani in serviciul elegantei

Ieri, 16 mai, de la ora 19.30, Valentino a aniversat 50 de ani de la deschiderea primului magazin monobrand printr-un eveniment fashion organizat in magazinul Valentino din galeria de lux The Grand Avenue. Evenimentul aduce in prim plan noua colectie Valentino, realizata special pentru acest eveniment de noii directori creativi ai companiei, Pierpaolo Piccioli si Maria Grazia Chiuri.

Prin acest eveniment de la Bucuresti, Romania devine a patra tara in care se lanseaza noua “colectie capsula” marca Valentino, dupa lansarile care au avut loc in Paris (Franta), Milano (Italia) si Los Angeles (SUA).

Pentru a sarbatori a 50-a aniversare a casei de moda Valentino, Maria Grazia Chiuri si Pierpaolo Piccioli, directorii de creatie ai companiei au lansat un proiect special care combina prezentul si trecutul prin continuitate. Abordarea lor stilistica pentru Valentino se bazeaza pe constientizarea faptului ca inovatia este alimentata de traditie si ca contrastul este esenta modernitatii. Noua “colectie capsula” prezinta combinatii neasteptate intr-o subtila cautare a « imperfectiunii perfecte ».

Citeste si:  Moda strazii. Tinute fabuloase din care sa ne inspiram

foto

Pentru mai multe fotografii, click aici.

Colectie de sarbatoare sau puterea evocatoare a combinatiilor neobisnuite

Colectia capsula, produsa in editie limitata, este o colectie coerenta de haine pret-a-porter si accesorii. Contrastul este nota definitorie a colectiei, care include tinute iconice din casmir si lana: pelerina cu alura misterioasa, mantouri elegante, tunica poncho, topuri pentru fuste scurte, fiecare imprimate cun un alt model animal: girafa, jaguar, tigru, ghepard, zebra sau pantera. Dantela accentueaza conceptul de contrast. Silueta este eleganta, iar picioarele expuse. Accesorii precum esarfele, mocasinii fara toc, pantofi derby si cizme cu tocuri joase si saculetele hobo din piele completeaza colectia.

Citeste si:  Influente orientale in moda

foto

Magazinul Valentino, inaugurat anul trecut in decembrie, este cel mai mare din galeria The Grand Avenue, cu o suprafata de peste 250 mp. Casa de moda italiana Valentino opereaza in peste 85 de tari si detine peste 700 de magazine monobrand si a uimit de-a lungul timpului cu hainele si accesoriile pentru femei si barbati, in colectii casual, couture si ready-to-wear.

Pentru mai multe fotografii, click aici.

Alaturi de Valentino, zona unica de shopping The Grand Avenue reuneste cele mai faimoase branduri nationale si internationale in magazine de lux concentrate pe 5.000 mp, printre care Alfred Dunhill, Bang & Olufsen, Davidoff, Elysee Parfums et Beaute, Ermanno Scervino, Escada, Exclusive Brands, Louis Vuitton, Rolex, Samsonite, Stefanel, Yokko etc. Pe langa magazinele de mare rafinament, The Grand Avenue pune la dispozitia vizitatorilor si facilitati bancare, restaurante, cafenele, spatii de relaxare si divertisment.

Citeste si:  Cele mai bine imbracate in 2009

Experienta luxului la The Grand mai cuprinde si hotelul de 5 stele JW Marriott Bucharest Grand Hotel, birourile The Grand Offices cu facilitati de ultima generatie, Clubul de Sanatate World Class cu saloane de infrumusetare, precum si generoasa The Grand Parking cu 92 locuri securizate in subteran si 433 la suprafata.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.