fbpx

„Win Win Situation” cu Cristina Bazavan la RFTB

Un workshop de exceptie in aceasta editie a Salonului RFTB – 3-5 aprilieCristina Bazavan este invitata speciala a acestei editii a RFTB sa va vorbeasca despre un subiect fierbinte pentru toti specialistii din industria modei care isi doresc o relatie brand – presa de tipul „win win situation”.

Cristina Bazavan este unul dintre cei mai de succes jurnalisti din media romaneasca. Ea a creat blogul S!MPA – bazavan.ro, a fost redactor sef al revistei Tabu, a facut parte din echipa care a creat brandul Europa FM si care a formatat si rebranduit Radio 21 la sfirsitul anilor ‘90 si a fost consultant pentru lansarea Radio Guerrilla. A prezentat primul sezon al emisiunii Ca-n filme (Digi 24 TV). Sustine anual un curs de branding personal pentru actori, la TIFF, in cadrul proiectului „10 pentru film”, face parte din echipa de comunicare a trupei VUNK. Cristina Bazavan este speaker la conferinte nationale pe teme legate de media, industria online, femei.

Citeste si:  Cat de importanta este moda

“Reprezentatii brandurilor spun ca nu sunt prezenti in presa decat daca fac media buying. Jurnalistii spun ca nu primesc subiecte potrivite pentru publicatiile lor si din aceasta cauza refuza propunerile primite din partea brandurilor. Cum sa facem ca relatia brand-presa sa fie mai eficienta si in „win win situation”? Punem povestile din spatele brandurilor in prim plan si invatam cum sa gasim subiecte care sa ne reprezinte si de care publicatiile sa fie interesate. Si desigur, invatam cum prezentam/ pitch-uim aceste subiecte ca sa ajunga in sumarul revistelor si ziarelor. Conversatia brand presa e ca si in viata, se bazeaza pe intelegerea nevoilor celuilalt.” – Cristina Bazavan.

Citeste si:  Effortless Style - Ghid de stil pentru Ea si El

Pentru a afla care este secretul relatiei ideale brand – presa, va asteptam la Salonul RFTB, in perioada 3 – 5 aprilie.

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.