Cum sa te simti confortabil pe tocuri

Bucura-te de imaginea atragatoare a tocurilor – fara dureri de picioare Cand se pune problema unei infatisari pline de stil, nimic nu intra in competitie cu o pereche de tocuri inalte. Tocurile iti fac picioarele sa para mai lungi, corpul mai subtire si intreaga ta tinuta mai stralucitoare. Din pacate,pentru unele femei, tocurile provoaca dureri ingrozitoare! Multumeste-i creatorului pantofilor tai pentru inclinatia catre incaltamintea cu varf ascutit, tocuri cui si siluetei inguste pentru durerea de picioare dupa ce porti tocuri. Iar in timp ce medicul te sfatuieste sa renunti la incaltamintea care iti provoaca si cel mai mic discomfort, stilistului din tine ii vine foarte greu sa se planga de asemenea dureri.
De aceea ai nevoie de o strategie care sa faca tocurile sa lucreze in folosul tau nu impotriva ta. Citeste in continuare sfaturi de purtare al tocurilor intr-un mod confortabil (sau cel putin,mai confortabil). Cumpara masura potrivita. Medicul ortoped spune ca piciorul ne poate creste pe masura ce imbatranim(chiar si sarcina ne poate face talpa piciorului mai lunga si mai lata). De aceea este esential sa probezi pantoful si sa cumperi marimea potrivita. Asigura-te ca este o lungime de un deget intre varful pantofului si cel mai lung deget al tau,pentru a le asigura degetelor tale spatiul necesar. Pentru tocuri. asta inseamna ca va trebui sa mai urci o masura pentru a te simti confortabil. Revino la incaltaminte cu botul rotund. Din fericire pentru noi, sezonul acesta a revenit incaltamintea rotunjita la varfuri.I n timp ce incaltamintea cu varf ascutit iti poate afecta articulata si iti poate provoca dureri la degetul mare, cea rotunjita permite piciorului tau sa se relaxeze.intr-un mod natural. Si este si mult mai confortabila. Dar daca nu poti renunta complet la incaltamintea cu varf ascutit? Achizitioneaza-ti si cateva perechi cu varf rotund pentru a-i putea schimba in favoarea celorlalti. Nu alege tocuri prea inalte. Medicul ortoped este de acord cu tocurile ce au intre 3-5 cenimetri, pentru ca sunt o alegere buna din punct de vedere medical si confortabila. Renunta la tocurile mai mari de 10 centimetri, pentru ca iti pun piciorul sub presiune. Croieste-ti lungimea. Uneori nu piciorul este de vina – ci lungimea. Multe perechi de incaltaminte vin in lungimi medii. Dar daca ai talpa piciorului mai lata ,pantofii de lungime medie nu vor fii confortabili. In momentul in care gasesti o pereche de pantofi de care te indragostesti, verifica daca se potrivesc in functie de marime si latime; daca nu se potrivesc, un cizmar poate rezolva problema si ii poate regla in functie de dorinta. Foloseste pernita de sprijin. Cand a ai masura si modelul potrivit este timpul sa te gandesti la perna de sprijin. Multe perechi de incaltaminte vin cu idei foarte utile in ceea ce priveste pozitionarea acestei pernite de sprijin care te ajuta sa te simti in siguranta. Daca pantofii tai nu au asa ceva le poti insera chiar tu. Alterneaza. Daca porti incaltaminte cu toc mai multe zile succesiv, este posibil sa te simti extenuata. Pentru a mentine ceva confort, schimba tocurile cu o pereche de incaltaminte cu talpa plata. Chiar daca tocurile creaza impresia de alungire a picioarelor atunci cand porti o fusta,sunt prea putin importante atunci cand porti pantaloni, asa ca ofera-le picioarelor tale odihna in zile precum acestea.

Citeste si:  Sezonul bratarilor

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.