
La trei luni de la lansarea colectiei high-end „Debut.Talking Dresses.”, brandul vestimentar romanesc cu prezenta exclusiva online PARTY NOIRE prezinta cea de-a doua linie pret-a-porter intitulata „The Singles”.
Cele doua linii de rochii sunt special gandite pentru a satisface nevoile de exprimare in vestimentatie ale femeilor cu personalitate puternica, care aprecieaza unicitatea, confortul si un stil inconfundabil, fara a fi ostentativ.
Identitatea vizuala PARTY NOIRE rezulta din îmbinarea croiului simplu, arhitectural cu detalii sofisticate si materiale practice si confortabile, elemente care confera un lux discret produselor PARTY NOIRE.
Alina Cosma, designer si antreprenor, spune ca PARTY NOIRE are la baza conceptul de „slow fashion” si nota de originalitate vine din promovarea „rochiilor de 24 de ore”. Creatiile PARTY NOIRE pun accent pe atitudine mai mult decat pe varsta, sezonul sau ora la care sunt purtate.
In timp ce linia de lux este acromatica, majoritatea pieselor fiind negre, rochiile din extra colectie se prezinta intr-o gama mai deschisa: alb, crem, oranj, fiecare avand insa detalii in culoarea de semnatura a brandului: negru.
Cea de-a doua linie PARTY NOIRE se adreseaza unei clientele usor mai tinere (20-35 de ani) si este compusa din creatii lansate individual, in mod neregulat, direct pe siteul cu vanzare online www.partynoire.com > PARTY NOIRE. Personal and exclusive.
Pentru informatii suplimentare ii puteti contacta via www.partynoire.com