10 moduri prin care poti scapa de kilogramele nedorite

Pentru ca primavara se apropie si pentru ca toate femeile cauta fel de fel de ponturi prin care sa scape de kilogramele nedorite, femei-moderne va prezinta cateva moduri prin care puteti face acest lucru:
1.Beti apa pentru a favoriza procesul de eliminare a toxinelor care ne ingreuneaza buna functionare a organismului.
2.Dormiti! Somnul este cea mai buna arma impotriva grasimii si a celulitei. Daca nu dormiti suficient si nu aveti un somn odihnitor, nivelul cortizolului creste si riscul de a mai pune cateva kilograme in plus este mai mare.
3.Consuma cat mai putine calorii! Mai putine decat are organismul tau nevoie, pentru a-ti “forta” corpul sa scape de greutatea nedorita.
4.Renunta la mancarea fast-food, junk-food si alte mancaruri bogate in grasimi. Esti ceea ce mananci, asa ca daca preferi junk-food asteapta-te sa arati si ca o adevarata consumatoare de sandwich-uri si grasimi.
5.Fa miscare! Prin exercitii arzi cele mai multe calorii. Nu conteaza ce tip de exercitii faci. O munca extra pentru corpul tau este un numar extra de calorii arse.
Mergi la sala, alearga pe banda, mergi pe bicicleta sau pur si simplu fa abdomene. Indiferent de ce fel de miscare vrei sa faci, este indicat sa faci asta in fiecare zi sau o data la doua zile.
6.Nu manca dupa ora 8. Acesta este unul din obiceiurile preferate de toata lumea. Mai ales pentru cei care stau dupa aceasta ora, in pat, la televizor. Degeaba te tii de miscare, sala sau de celelalte moduri prin care poti slabi, daca seara, cand ajungi acasa, te proptesti in canapea, imbratisezi punga de chips-uri si de floricele si te uiti la televizor.
7.Vizualizeaza. Oglinda poate fi un real ajutor in lupta cu kilogramele, pentru ca prin intermediul ei iti vezi toate defectele si poti cauta solutii pentru a le estompa.
8.Stabileste o lista cu prioritati si tine-te de ea, pana duci la capat tot ceea ce ti-ai propus. Lipeste lista pe oglinda in care te uiti de cele mai multe ori in timpul zilei si citeste-o de fiecare data pana la capat.
9.Renunta la consumul de alcool si la fumat.Nu cred ca este un lucru pe care nu l-ai mai auzit, dar trebuie sa-l mentionam si noi. Alcoolul retine un numar mare de calorii si asociat cu consumul de mancare nesanatoasa favorizeaza procesul depunerii grasimii.
10.Renunta la rutina! Schimba-ti modul de viata si felul in care te-ai obisnuit sa faci lucrurile fara a adauga “sare si piper” vietii tale.

Citeste si:  Un virus ar putea fi vinovat de sindromul de oboseala cronica

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.