10 sfaturi pentru un somn mai usor

1. Dormiti intr-un pat comfortabil. O perna si o saltea tare sunt ideale.

2. Asigurati-va ca atmosfera dormitorului este potrivita. Unii oameni prefera sa doarma intr-o camera mai racoroasa.

3. Faceti o baie calda inainte de culcare. Nu uitati de spuma si lumanari.

4. Beti o cana de lapte cald sau ceai de plante. Laptele este bogat in calciu si vitamine care va pregatesc corpul pentru somn.

Citeste si:  17-19 septembrie: Targul pentru O Viata Sanatoasa in straie de toamna!

5. Faceti un exercitiu de relaxare. Respirati adanc, ascultati muzica care va calmeaza, sau lasati mintea sa calatoreasca.

6. Cititi o carte inainte de culcare. Alegeti un subiect ce poate fi urmarit cu usurinta.

7. Incercati sa uitati de grijile de peste zi. Pur si simplu inchideti-le in afara dormitorului.

8. Incercati sa fiti cat mai linistiti. Lasati filmele de groaza, sau discutiile in contradictoriu pentru alta data.

Citeste si:  Cosmarurile copiilor

9. Fiti atenti la nevoile organismului vostru. Nu incercati sa-l fortati si sa-l controlati.

10. Daca v-ati pierdut somul, ridicati-va din pat si gasiti ceva de facut. Daca tot nu puteti dormi, macar sa faceti ceva productiv.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.