5 modalitati in care te poti mentine in forma fara eforturi

Solutiile universale sunt cateodata cele mai la indemana pentru a-ti pastra un corp armonios si pentru a-ti pastra o sanatate de fier. Va voi prezenta mai jos cinci modalitati in care vei reusi sa te intretii fara un efort exagerat. Nu intotdeauna cele mai costisitoare solutii sunt si cele mai bune. Inainte de toate, trebuie sa inveti sa-ti cunosti propriul trup si bioritmul. Gaseste calea spre armonie cu organismul tau si atunci nimeni nu va avea un cuvant mai greu de spus in ceea ce priveste sanatatea si greutatea ta.

Pasul 1. Nu iti propune niciodata sa pierzi cateva kilograme sau sa iti mentii tonusul si atat. Trebuie sa ai un numar exact in minte, numarul pe care il tintesti sa ajungi la un moment dat. Insa, trebuie sa ai mare grija ca aceste kilograme sa reprezinte grasimea in exces, si nu masa musculara. Ceea ce inseamna ca este nevoie de timp si rabdare, caci pierderea rapida in greutate este nepermisa, daunatoare si te poate induce adesea in eroare. Fii constienta ca nu grasimea este cea pe care o pierzi, masa musculara este cea care are de suferit.

Citeste si:  70% dintre epileptici sunt pensionati pe caz de boalã

Pasul 2. Priveste-te cu atentie si analizeaza-te cu obiectivitate. Esti intr-adevar atat de adaptata, sanatoasa si activa precum ti-ai dori? Apoi intreaba-ti prietenii cum te percep. Nu este o gluma. Daca acestia considera ca este satisfacator felul in care arati. Sunt trei elemente-cheie pentru a fi 100% capabila sa intretii cea mai buna forma pe care o poti avea. Acestea sunt: planul nutritional, exercitiile fizice si odihna. Mai intotdeauna una dintre acestea trei necesita sa fie schimbata frecvent.

Citeste si:  Patima jocurilor de noroc, eliminata cu medicatia anti-dependenta

Pasul 3. Identifica veriga slaba, dintre cele trei pe care le-am mentionat mai sus. Daca simti ca ai nevoie de mai multa odihna, atunci asigura-te ca nu vei dormi mai putin de 8 ore pe noapte, dar nici mai mult. Daca tot nu te simti odihnita, atunci nu somnul este cauza insatisfactiei tale. De asemenea, daca planul nutritional este cel care trebuie schimbat, atunci cel mai indicat ar fi sa apelezi la un nutritionist, pentru ca propriile pareri pot fi de cele mai multe ori neintemeiate si pot aparea greseli nepermise.

Pasul 4. Aplica noile schimbari vreme de doua saptamani si inregistreaza rezultatele. Masuratorile principale sunt la talie, solduri, piept, brate si picioare. Apeleaza la aparatul de fotografiat, pentru ca iti va fi foarte greu sa realizezi schimbarea in sine, odata ce te privesti zilnic in oglinda. Insa doua poze facute la o distanta n de timp iti vor arata realitatea asa cum trebuie. Foloseste cantarul de asemenea.

Citeste si:  Preventie si educatie la a doua editie a Campaniei Controleaza-ti Diabetul, 7-8 iulie, Constanta!

Pasul 5. Fii foarte atenta cu observatiile. Fa-ti un jurnal in care sa notezi totul. Doar in felul acesta poti sti exact care dintre cele trei elemente avea intr-adevar nevoie de o schimbare. De exemplu, daca pierzi trei kilograme pe parcursul celor doua saptamani datorita faptului ca ai redus consumul de carbohidrati inseamna ca planul nutritional este cel care scartaia. Daca exercitiile de fitness sunt cele care te vor face sa te simti mai odihnita, cu o vitalitate crescuta, nu mai este nevoie sa repet, exercitiile trebuiau neaparat modificate.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.