65 milioane de pachete de biscuiti Belvita Start vandute in primele luni de la lansare

Please select a featured image for your post

65 milioane de pachete de biscuiti Belvita Start au fost vandute pe piata romaneasca de la lansarea produsului in luna aprilie 2010. In perioada iunie-august, 1 milion de consumatori romani au incercat cel putin o data Belvita Start, biscuitii special creati pentru micul dejun, iar o medie de 200.000 de persoane consuma Belvita Start lunar.

Lansarea Belvita Start pe piata din Romania a fost sustinuta de o campanie puternica de marketing, care a inclus: TV, radio, on-line, print, panotaj stradal, activari in magazine si o campanie nationala de sampling. Cinci milioane de romani au aflat, prin intermediul acestei campanii, despre importanta micului dejun si beneficiile biscuitilor Belvita Start.

Citeste si:  Poftele in sarcina

„Vanzarile Belvita Start in Romania au depasit asteptarile noastre, devenind intr-un timp scurt unul dintre cei mai vanduti biscuiti din tara. Belvita Start este unul dintre brandurile cheie care au contribuit la obtinerea de catre Kraft Foods Romania a primei pozitii ca si cota de piata valorica in Romania pe segmentul biscuitilor, intr-o perioada scurta de timp. Suntem convinsi ca aceasta evolutie extraordinara va continua si ca, pana la finele anului, Belvita Start isi va mentine cresterea in vanzari”, a declarat Gerard Chandran, Managing Director Kraft Foods Romania.

Citeste si:  Rezultate promitatoare pentru o terapie genetica impotriva durerilor cronice

Fabricati din ingrediente atent selectionate si bogati in cereale, biscuitii Belvita Start sunt o sursa importanta de fibre si contin o selectie de vitamine si minerale; atunci cand sunt consumati impreuna cu o portie de fructe si una de lactate – de exemplu cu lapte si un mar – fiecare portie de 4 biscuiti elibereaza treptat carbohidrati timp de 4 ore pentru a ne mentine in forma toata dimineata.

„In ciuda dovezilor numeroase care releva faptul ca micul dejun este asociat cu o serie de beneficii pentru sanatate, multi dintre noi continua sa sara peste aceasta masa. Prin lansarea biscuitilor pentru micul dejun, Kraft Foods pune la dispozitia consumatorilor o alternativa gustoasa si convenabila, care poate fi parte a unui mic dejun echilibrat si hranitor”, a declarat Elisabeth Riou, Nutrition Communication Group Leader, Kraft Biscuits Europe.

Citeste si:  Dormitorul copilului

Biscuitii Belvita Start sunt disponibili in 3 variante: 4 Cereale si Lapte – contine 4 tipuri de cereale si lapte; Cereale si Fructe – contine diferite tipuri de cereale si fructe uscate delicioase; Cereale si Ciocolata – contine diferite tipuri de cereale si bucatele de ciocolata.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.