Campanie de sanatate si responsabilitate sociala: „Un copil dorit e un copil iubit! Metode contraceptive ale secolului XXI”

Please select a featured image for your post

Pe 19 mai a fost demarata campania de sanatate si responsabilitate sociala „Un copil dorit e un copil iubit! – Metode contraceptive ale secolului XXI”, program ce are la baza informarea, educarea si preventia. Aceasta este o initiativa ce reuneste echipa de 800 de farmacisti si asistenti din farmaciile Catena, cu sprijinul comunitatii medicale, si are ca scop reducerea numarului ridicat de sarcini neplanificate si nedorite la nivel national.

Obiectivul campaniei noastre este de a readuce in atentia publicului multitudinea optiunilor contraceptive ale secolului XXI. Campania beneficiaza de sprijinul farmaciilor Catena si se va desfasura pe o perioada de 5 ani.

Citeste si:  Barbatilor le place sa manance carne, iar femeilor, fructe si legume

Programul va include:

Sesiuni de informare (conduse de o echipa de specialisti) in scoli, licee si facultati;
Servicii oferite de sustinatorul programului, farmaciile Catena: reduceri prin intermediul Cardului pentru elevi si studenti Catena, promotii;
In cadrul campaniei vor fi distribuite gratuit, la nivel national in farmacii, in centre de sanatate, 100.000 de brosuri informative.
Sustinerea distribuirii brosurii prin inserturi in publicatii de sanatate editate de grupul de presa Galenus (Farmacia Ta, Galenus – revista farmacistilor si Tonica) si alte publicatii de sanatate;
Promovarea metodelor contraceptive moderne pe litoral;
Site dedicat campaniei: www.uncopildoriteuncopiliubit.ro.

Citeste si:  Cum ingrijim zona intima, in lunile de vara?

„Campania Un copil dorit e un copil iubit! se va intinde pe o perioada de 5 ani. Noi consideram ca pentru a promova necesitatea utilizarii de metode contraceptive moderne, avem nevoie de 5 ani. Avem nevoie ca profesia medicala sa fie alaturi de noi, insa profesia medicala a ajuns la un stres enorm, un numar foarte mare de pacienti, probleme grave, timp putin. Trebuie sa ajutam si noi prin farmaciile Catena. Se va face un training care va incepe chiar de astazi, cu toate metodele contraceptive moderne, cu producatorii, cu medicii, astfel incat sa putem si noi sa va oferim informatiile necesare, intr-o forma delicata, intima si apropiata. Acesta este obiectivul pe care ni l-am propus. Se spune ca un cuvant rostit este un angajament. Ne luam angajamentul ca in 5 ani sa schimbam fata Romaniei in ceea ce priveste contraceptia. Contraceptia este o solutie foarte ieftina. In farmacii exista produse intre 8 si 30 de lei. Nu cred ca este un pret prea mare de platit pentru a evita un avort cu toate implicatiile lui psihologice si fiziologice”, declara Anca Vlad, Presedinte GRUP.

Citeste si:  52% din consumatorii belVita iau micul dejun in fiecare zi

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.