Cat de greu este sa avem abdomenul visat?

Toate visam la un abdomen plat si lipsit de celulita, lucrat atat cat sa inerveze toate glandele salivare ale sexului opus, insa atat de putine reusim sa ne implinim aceasta fantezie. Parca este mai usor sa dam jos un numar ridicat de kilograme, sa avem solduri de proportii seducatoare, dar nu si un abdomen perfect. Si cu toate acestea, procesul nu este atat de dificil precum credem. Un abdomen tare precum o roca este un scop care presupune eforturi la indemana fiecareia dintre noi. Daca faci 1000 de abdomene zilnic, de cateva luni si inca ai o burtica, atunci, undeva, inseamna ca gresesti.

In primul rand, excesul de grasime abdominala NU se inlatura cu abdomene. Poti dubla numarul abdmenelor, nu se va intampla nimic. Muschii tai vor fi lucrati, fara indoiala, insa in spatele excesului de grasime. Aceasta grasime nu este doar inestetica, insa reprezinta si un grad ridicat de risc pentru sanatatea ta. Ea presupune, la pachet, colesterol ridicat, hipertensiune arteriala, boli de inima. Da, exact, aici vor conduce grasimile din abdomenul tau.

Citeste si:  Afectiuni de toamna

Asadar, primul pas in obtinerea abdomenului de vedeta hollywoodiana, este, categoric, reducerea grasimilor. Cum faci asta? Mancare sanatoasa, nu dieta, ci doar o mancare sanatoasa, la care adaugi exercitiile fitness. Alimentatia este cea care ne ofera sanatate si un trup cu proportii dorite, fitnessul este cel care ne desavarseste corpul. Este eronat sa pleci de la principiul ca poti manca orice, atata vreme cat stai 3 ore la sala zilnic, in aceeasi masura in care gandim ca dietele drastice ne pot face sa aratam perfect, chiar daca nu facem exercitii fizice. Nu, trebuie inlaturate si lacomia si lenea din ecuatie, daca vrem sa aratam bine si sa ne simtim bine in pielea noastra.

Un alt sfat de care ar trebui sa tii cont este faptul ca exercitiile de fitness trebuie sa includa intotdeauna trei categorii: cea de formare si rezistenta, cele aerobice si exercitiile cardio. Antrenamentul cu greutati te va ajuta sa cresti masa musculara a tesutului tau, tonusul, la care se adauga avantajul de a creste metabolismul cu cateva ore dupa ce ai oprit exercitiile. Cu toate acestea, evita sa-ti concentrezi atentia pe partea de la mijloc in sus, asa cum esti tentata. Pentru a avea un organism sanatos si un trup armonios lucrat, este necesar sa acorzi atentia cuvenita bratelor, umerilor, picioarelor, spatelui etc. Asta inseamana ca trebuie sa comunici cu instructorul pentru ca programul tau sa fie complet si sa reusesti sa aloci timpul necesar fiecarei sectiuni in parte Nelucrand doar abdomenul, ci incercand sa ajungi la miez, straduindu-te sa devii gratioasa, armonioasa, abia atunci vei observa mai abitir rezultatele asupra aspectului general al partii delicate de la sani in jos.

Citeste si:  Vaccinurile obligatorii pentru cei mici

Exercitiile cardio sunt de o mare insemnatate, atat asupra sanatatii cat si asupra abdomenului. Acestea te ajuta sa arzi calorii, multe calorii si sa scapi de grasimea in exces. Asadar, nu doar inima ta iti va multumi, ci si abdomenul pentru ca ai reusit in sfarsit sa gasesti calea pentru a scapa de burtica aceea nedorita si dizgratioasa. Incearca sa faci un exercitiu cardio de trei ori pe saptamana in plus fata ce exercitiile de fitness obisnuite. Sunt mai importante decat crezi. Apoi, este o problema de timp, de timp foarte scurt pana ce abdomenul tau va deveni cel visat. Gandeste-te ca este exact ca in cazul unui copil care incearca sa invete tabla inmultirii: niciodata nu va lua o nota de 10, daca stie mai bine ca restul colegilor tabla inmutirii cu 3, in vreme ce ignora restul cifrelor. Pe de alta parte, restul elevilor pot avea ezitari la intrebarea cat fac 3 ori 7, daca au invatat toata tabla inmultirii. Asa si cu abdomenul nostru, schimba-ti intai obiceiurile alimentare, dozeaza-ti corespunzator efortul fizic si abia apoi, pretentiile tale vor fi justificate in cazul lui.

Citeste si:  Alergiile alimentare - rare, dar periculoase

4 Comentarii
  1. ce prostie! cum abdomenele nu te scapa de grasimea de pe abdomen? ba da te scapa, eu fac zilnic abdomene si mi se vad \”patratelele\” destul de inestetice pt o fata iar de mancat, nu ma feresc de nimik (ma refer la grasimi), mananc orice, incercati exercitiile pilates pt abdomen, faceti 5 minute pe zi si cu siguranta veti vedea rezultatele

  2. nu mi se pare inestetic la o fata abdomenul lucrat. maini, picoare musculoase, da. dar un abdomen slabut si cu patratele, perfect. Plus ca s de acord cu articolul. Eu fac tae bo, abdomene alergat, am combinat mai multe exercitii si chiar a dat rezultate. Mananca tu orice, ca doar n o sa se puna imediat. Si abdomenele iti lucreaza muschii pe interior, grasimea o dai altfel jos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.