Cum sa ai fese ferme

Please select a featured image for your post

Iti doresti niste fese ferme, tonifiate si foarte apreciate? Nu ai nevoie de un antrenor personal sau ore de munca la sala pentru a le obtine. Cu ajutorul unor exercitii propuse chiar de noi, vei reusi in scurt timp sa faci senzatie. Renunta la statul indelungat pe scaun si incearca exercitiile pentru fese chiar acum. 1. Aseaza-te in genunchi, sprijinita pe palme. Mentine spatele intr-o linie dreapta si ridica piciorul drept intins spre spate. Indoaie-l apoi la un unghi de 90 de grade avand talpa in sus. Acum, ridica-l si coboara-l, mentinand talpa in aceeasi pozitie, fara a atinge podeaua. Executa 12 repetari pentru fiecare picior. 2. Pentru a intari muschii fesieri, aseza-te pe podea, pe coapsa stanga cu genunchiul indoit, iar piciorul drept intinde-l lateral. Sprijina-te cu mainile de un scaun si incearca acum sa ridici genunchiul drept. Nu te forta la inceput. Sunt necesare 8 -10 incercari. Schimba apoi partea si continua exercitiul. La inceput, genunchiul va fi aproape lipit de sol, insa dupa cateva exercitii veti reusi sa-l desprindeti.
Citeste si:  Somnul de dupa-amiaza te protejeaza de boli cardiace
3. Ridica-te pe varful picioarelor si sprijina-te cu bratele de un scaun. Indoaie usor picioarele, departand totodata si genunchii usor. Impinge bazinul in fata si incordeaza-ti fesele. Relaxeaza-te apoi si coboara genunchii cu inca trei centimetri. Pentru inceput, repeta exercitiul de 8-10 ori.
4. Pentru a-ti modela muschii fesieri, intinde-te pe spate, cu bratele ridicate in sus, indoaie piciorul stang, incercand sa fortati putin si sa duceti cat mai mult genunchiul spre partea dreapta, fara a te rasturna in partea aceea. Intinde-l apoi si mai mult, indoaie-l din nou si odihneste-te. Repeta figura de 8-10 ori pe fiecare parte. 5. Ia pozitia de dreptii cu picioarele usor departate. Apleca corpul in fata, in asa fel incat sira spinarii sa ramana dreapta. Indoaie apoi picioarele si impinge posteriorul in spate ca si cand ai vrea sa te asezi. Nu cobori decat pana la nivelul genunchilor. Pentru rezultate imediate, repeta de cel putin 10 ori.
Citeste si:  De ce unii oameni dorm mai putin decat altii?
6. Stai dreapta si departeaza putin picioarele. Pune mainile in sold si fa un pas mare cu piciorul stang. Indoaie picioarele astfel incat genunchii sa fie paralel cu varful talpii. Ridica-te apoi si repeta de 10-12 ori. Incearca si cu celalat picior. Daca vrei ca exercitiul sa fie si mai solicitant, poti apela la un set de gantere. Ce mai trebuie sa faci pentru niste fese in forma? Contracta muschii fesieri. Stai in fata oglinzii si urmareste-te din profil. Indreapta-ti spatele, suge burta si contracta muschii fesieri. Uita-te bine si analizeaza. Aceasta este de fapt, imaginea „a cum ar trebui sa arate”fesele tale. Poarta din cand in cand tocuri. Destul de incomode uneori, tocurile au si ele unele avantaje. Tocurile alungesc o tinuta si obliga in acelasi timp muschii fesieri si cei ai coapselor sa stea incordati. Asa ca profita de orice ocazie si poarta tocuri. Te va ajuta sa ai niste fese in forma.
Citeste si:  Sfaturi de ingrijire a pielii iarna
Evita pe cat posibil statul pe scaun. Dupa ce vii de la birou, incearca sa nu mai stai atata timp pe scaun. Orele indelungate petrecute pe un scaun, aplatizeaza fundul. Fa o plimbare sau fa-ti un program de alergat. Daca esti nevoita sa stai mult timp pe scaun, foloseste-te macar in pauza de exercitiul (cel cu scaunul) pentru a mai pune muschii fesieri in miscare. Nu te pacali cu imbracamintea. Nu purta pantaloni largi pentru a-ti ascunde fesele. Mai bine recunoaste ca nu sunt in forma si pune-te pe treaba. Acelasi lucru este valabil si in cazul blugilor sau pantalonilor stramti care ridica fesele. Nu te gandi ca acesta este singurul lucru de care ai nevoie. Vei reusi sa obtii niste fese ferme doar prin exercitiu fizic.


Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.