Cum sa fii slaba si sanatoasa

Please select a featured image for your post

Sfaturi in domeniul nutritie-dieta-frumusete vei gasi o mie, diete tot ateta, astfel ca la final nu vei mai stii din ce sa alegi pentru a fi sigura ca o iei pe calea cea dreapta pentru a fi mai slaba si mai sanatoasa. Ideea principala e nu neaparat sa tii o dieta stricta, ci sa fii atenta in general la alimentele pe care le consumi, pentru ca unele sunt cu adevarat benefice atat pentru eliminarea kilogramelor in plus, dar si pentru detoxifiere si vitaminizare. Noi iti dam cateva ponturi de alimente care nu ar trebui sa lipseasca din camara sau frigiderul tau, nu doar pe timp de dieta ci in general. Grepfruit roz. Chiar daca e la moda sa consumi un pahar de suc de portocale la micul dejun, sucul de grapefruit rosu este cel mai sanatos suc dintre cele naturale.
Este foarte bigat in potasiu, vitamina B9 (acid folic) si magneziu. Toate aceste substante ne ajuta sa ne intarim organismul pentru a putea face fata cu brio situatiilor stresante. Femeile insarcinate ar trebui sa consume grapefruit rosu in mod special, intrucat acidul folic este foarte indicat in sarcina, pentru ca previne defectele de tub neural la fat.
Citeste si:  Implicatiile miopiei la femeia insarcinata: de ce este contraindicata nasterea pe cale naturala la femeile cu miopie mare?
Veti spune ca grapefruitul e amar… asa si este! Insa substantele amare sunt cele care ajuta la eliminarea grasimilor acumulate in organism de-a lungul zilei, faciliteaz digestia si impiedica acumularea de toxine. Faceti un test simplu: dupa o masa copioasa, consumati un grapefruit roz si veti vedea ca nu va mai simtiti atat de plini. Un alt beneficiu extraordinar oferit de acest fruct este aportul de vitamina C. Un pahar de suc proaspat de grapefruit roz asigura doza zilnica recomandata de vitamina C, singura conditie este sa consumati sucul imediat dupa preparare, intrucat vitamina C se detelioreaza foarte repede.
Citeste si:  Ai grija la termenul de garantie al alimentelor pe care le cumperi
Migdalele nu doar ca au un gust deosebit si sunt perfecte de ciugulit la televizor in loc de nesanatoasele chipsuri, dar au si o valoare nutritiva foarte mare. Migdalele calmeaza rapid senzatia de foame si aduc organismului aportul atat de necesar de grasimi monosaturate (grasimi bune), vitamina E, fibre, magneziu, acid folic si fosfor. Migdalele sunt foarte indicate sportivilor sau persoanelor care depun efort fizic sustinut, pentru ca ajuta la refacerea masei musculare si la mentinerea tonusului general al organismului. Migdalele sunt de asemenea indicate varstnicilor, pentru ca previn atrofierea muschilor si ridarea tenului. Pentru un plus de energie, consumati 50-100 gr de migdale la micul dejun sau ca si gustari, pe parcursul unei zile. Samburii de migdale sunt indicati bolnavilor de inima, intrucat previn bolile cardiovasculare si hipertensiune. Desi sunt bogate in grasimi monosaturate, migdalele previn obezitatea, intrucat contin numai grasimi indicate organismului. Daca nu le consumati ca atare, folositi-le cu incredere in salate sau faceti mixuri de migdale, nuci, alune de padure si arahide crude sau fistic. O masa intreaga poate fi inlocuita de un astfel de mix care constituie o masa copioasa.
Citeste si:  Feng shui-ul o conditie de baza pentru un somn linistit?
Neindicate atunci cand iti doresti sa slabesti si sa iti recapeti tonusul general, sunt in genreal viicile – cafeaua, in special mixurile de cafea gen Starbucks (o bautura are chiar si 1000 de calorii, echivalentul a doua tablete de ciocolata), alcoolul pentru ca deshidrateaza organismul atunci cand este consumat in cantitati mari si bineinteles tutunul pentru ca distruge substantele antioxidante.


Un comentariu
  1. Articol placut cu multe noutati si o intrebare? cei care au in exces suc gastric nu pot consuma nuci de exemplu ce le recomandati in afara de produsele farmaceutice pt.reducerea lui.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.