Cum sa ne simtim mai bine in perioada aceea a lunii

Please select a featured image for your post

In Japonia, ciclul femeilor mai poarta denumirea argotica de „Flag day”. De ce? Pai vizualizati drapelul Japonez. Cu ce seamana? 🙂

Senzatiile din timpul perioadei nefaste in care ne confruntam cu menstruatia difera de la femeie la femeie. Pentru unele femei este o experienta dureroasa si incredibil de neplacuta, iar pe altele nu le afecteaza mai deloc. Doar ca trebuie sa dea un ban in plus pentru produse de igiena feminina.

Dar daca tot fiecare etapa menstrala este o investitie, de ce sa nu investesti in comoditatea si grija corpului tau. Ca sa suferi mai putin in timpul acelor zile, poti sa treci prin orice farmacie si sa investighezi rafturile de suplimente de vitamine sau de remedii naturiste.

Citeste si:  Campanie de testare gratuita a auzului si de reinnoire a protezelor de generatie veche, derulata in Brasov

Vitamine. Cel mai indicat este sa gasesti complexe de multivitamine produse special pentru femei. Aceste suplimente te aduce mai aproape de necesarul tau zilnic de vitamine, daca nu mananci foarte multe fructe si legume. De asemenea, Vitamina D este foarte important pentru a evita greata si slabiciunea asociata de obicei cu sindromul premenstrual. Vitamina E este un antioxidant puternic si prin urmare poate sa amelioreze durerea sanilor, crampele, sentimentele de deprimare.

Citeste si:  Solarul, bun sau nu?

Calciu si magneziu. Studiile au demonstrat ca magneziul si calciu pot sa fie arme de incredere in lupta contra durerilor premenstruale. Un grup de femei a primit 1.200 de miligrame de calciu pe zi in plus si au avut un ciclu mai usor decat femeile care nu au primit tratamentul. Magneziul, impreuna cu vitamina D, ajuta corpul tau sa asimileze calciul. 400 de miligrame de magneziu pe zi ar trebui sa fie de ajuns, mai ales ca elementul are propriile proprietati benefice: reduce balonarea si durerea resimtita in sani.

Citeste si:  Mananca 5 portii de fructe si legume pe zi – ai grija de "decorul" interiorului tau

Remedii naturiste. Desi unele dintre aceste remedii au fost folosite de secole de catre femei pentru a-si atenua durerile menstruale, asta nu inseamna ca sunt aprobate de vreo institutie. Prin urmare procedati cu precautie. Papadiile, ghimbirul sau ienuparul sunt diuretice naturale si ajuta la ameliorarea retentiei de lichide, astfel incat sa nu te mai simti asa balonata.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.