Dieta anti-celulita

90% din femei vor sa scape de celulita, iar alegerea corecta a alimentelor joaca un rol esential. Poti avea pielea la care visezi in doar 4 saptamani cu ajutorul acestui regim care va face celulita sa dispara pentru totdeauna.

Celulita reprezinta o modificare a pielii (in special pe fese, coapse, abdomen), cauzata de depunerea de grasime subcutanata. Cauzele celulitei sunt numeroase: retentia de apa, aportul prea mare de calorii, dereglari hormonale (in adolescenta, in perioada sarcinii sau la menopauza), chiar purtatul unor haine prea stramte.

Solutia este alegerea alimentelor care neutralizeaza procesul de formare a „coajei de portocala” si evitarea alimentelor care au un efect negativ asupra pielii tale. Daca reusesti sa faci acest lucru, poti scapa definitiv de celulita usoara in 4 saptamani si sa obtii rezultate vizibile in cazul unei celulite moderate sau grave. In plus, slabesti 3 kg, capeti un abdomen plat, scapi de grasimea de pe coapse si solduri si ai o piele mai frumoasa.

Sfaturile noastre:

* redu consumul de alimente bogate in glucide (bomboane, prajituri) sau in lipide (unt si carne rosie).
* consuma proteine (peste si oua), legume verzi si fibre vegetale -au rolul de a facilita digestia.
* bea multa apa (1,5 litri pe zi), ceai si supe de legume.

Citeste si:  Americanii afirma ca obezitatea ar putea fi contagioasa

Cei 4 pasi in lupta anti-celulita

Redu aportul de calorii

Pierderea in greutate te va ajuta sa scapi de celulita. Propune-ti un aport zilnic de 1500 calorii, compus in principal din alimente cu continut mic de grasimi, dar bogate in proteine, fructe si legume.

Lupta impotriva retentiei de apa

Zona afectata de celulita contine un numar mare de celule care retin apa. Excesul de lichide din organism se va localiza in aceste celule, iar volumul lor va creste in mod considerabil (principala cauza a celulitei la femeile slabe). Daca reduci consumul de sare si bei cel putin 8 pahare de apa pe zi, rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Aliatii tai: antioxidantii

Peretii celulelor contin colagen si sunt prin urmare afectati de radicalii liberi (produsi prin fumat, substante poluante, expunerea la soare, etc.). Consumand zilnic cel putin 5 portii de fructe si legume, substantele antioxidante pe care le furnizezi organismului vor lupta impotriva radicalilor liberi.

Citeste si:  Invata copilul sa comunice

Elimina toxinele

Grasimile saturate, zaharul, cafeaua, alcoolul si tigarile joaca un rol important in aparitia celulitei. Toate acestea duc la formarea de radicali liberi si afecteaza sistemul limfatic (care elimina toxinele din organism).

Alimentele care lupta impotriva celulitei

Pentru a lupta eficient impotriva celulitei, incearca sa consumi zilnic oricare din alimentele din lista de mai jos:

* proteine din peste, pui, fasole boabe si leguminoase -contin amino-acizi care reduc retentia de apa.
* peste gras -o sursa ideala de proteine, dar si de grasimi esentiale care hidrateaza pielea, facand celulita mai putin evidenta.
* fructe de avocado – vitale pentru o piele sanatoasa, contin si grasimi esentiale care te ajuta sa arzi mai repede grasimea corporala.
* afine, coacaze, zmeura -cele mai bune surse de substante antioxidante.
* cereale integrale -micul dejun accelereaza metabolismul ducand la pierderea usoara a kilogramelor; in plus, cerealele contin un nivel ridicat de substante antioxidante.
* pepene rosu, castraveti, telina si sparanghel – alimente diuretice care impiedica retentia de apa.
* citrice, ananas, papaya – au un continut ridicat de vitamina C necesara pentru crearea de colagen.
* produse lactate degresate – continutul lor de calciu contribuie la scaderea in greutate pe parcursul dietei.
* banane -ajuta circulatia sangvina si impiedica retentia de lichide.

Citeste si:  Sistemul informatic medical ICMed - solutia care usureaza activitatea medicilor

Alimente interzise persoanelor cu celulita

* toate alimentele bogate in acizi saturati – au un continut mare de calorii si produc radicali liberi.
* produse care contin mult zahar – zaharul produce mai multi radicali liberi decat grasimile.
* glucide cu un index glicemic ridicat: paine alba, orez si cartofi copti.
* cafeaua si alte bauturi care contin cafeina.
* alcoolul -creste numarul radicalilor liberi si poate mari depozitele de grasimi.
* produse cu multa sare: alune, chips-uri, supa sau alte produse gata preparate.


Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.