Exercitii pentru … atitudine

De ce este important sa ne antrenam musculatura spatelui? In primul rand pentru incepatori este important sa isi intareasca musculatura spatelui pentru a preveni accidentarile. Exista foarte multe persoane care au probleme cu spatele si care sunt vizibile in tinuta. Aceste exercitii pentru spate va ajuta sa va intariti musculatura si sa modificati in bine tinuta dumneavoastra. Coloana vertebrala este sustinuta in mare parte de muschi. Daca acestia nu sunt antrenati apar modificari ale coloanei, mai ales daca sunteti o persoana care isi petrece multe ore la birou, pe scaun. Intarind musculatura spatelui reduceti riscul aparitiei problemelor de coloana si, poate chiar mai important pentru unele dintre noi, va construiti mult dorita tinuta frumoasa, unul dintre cei mai importanti pasi catre adoptarea atitudinii de ‘femme fatale’ care ii place atat colegului nostru de la Coltul Misoginului, dupa cum ne impartasea intr-unul dintre articolele sale.

Citeste si:  Regimul bazat pe indicele glicemic: o solutie simpla si accesibila!

1.Tractiuni cu bara la ceafa: (3 serii x 15 repetari);

2.Ramat la banca cu sprijin pe un brat: (3 serii x 15 repetari);

3.Ramat la aparat, simultan cu ambele brate: (3serii x 15 repetari);

4.Impins de la nivelui umarului: (3 serii x 15 repetari);

5.Stind departat: ridicarea bratului oblic inainte cu gantera: (3 serii x 15 repetari);

Citeste si:  Afla cum sa ai o alimentatie sanatoasa atunci cand mergi la sala de sport

Este bine sa combinati exercitiile de spate cu cele pentru umeri. Incercati aceste exercitii o data pe saptamana. Incepeti intodeaua antrenamentul cu o incalzire usoara (10-15 minute), preferabil stepper. Evitati in acest fel accidentarile iar antrenamentul se desfasoara mult mai bine. Aceste antrenamente se executa cu greutate foarte usoara la inceput si se creste progresiv. Daca doriti sa pierdeti cateva kilograme incercati sa faceti un numar mai mare de repetari; in acest fel ardeti mai repede tesutul adipos. Nu aveti nevoie de greutate foarte mare decat daca vreti sa puneti masa musculara. Nu uitati recomandarea mea dintotdeauna: schimbati exercitiile din 2 in 2 luni.

Citeste si:  "Intalnirile SaFrIna" la Sibiu pe 8 mai!

2 Comentarii
  1. of, si cu atitudinea asta… deja e cliseu: totul tine de atitudine doaer ca e… foarte adevarat. eu cu tinuta, cu pozitia spatelui am stat prost intotdeauna. stau cocosata la masa, ma doare spatele, nu stau bine decat daca scaunul are un spatar confortabil. ce le invidiez pe gagicile astea cu un spate drept si frumos – acolo da atitudine frata

  2. exercitii ptr atitudine sexuala diversificata nu ai? :)))))))))))))
    atitudine de monent si dupa asta……revii la ce ai fost sau te mentii cu atitudinea ulterioara dar cu mai putina vlaga>

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.