Exercitii pentru un picior frumos

Antrenamentul membrelor inferioare a creat intodeauna probleme mai ales pentru femei. De multe ori acest tip de antrenament se neglijeaza sau se face superficial. Am mai explicat ca este important sa ne antrenam toate grupele musculare pentru a nu intervenii disproportia musculara, care nu este deloc estetica. Iata cateva reguli de care trebuie sa tineti seama:

-incepeti intodeauna antrenamentul cu inalzirea organismului (10-15 minute stepper);
-este bine sa faceti un singur antrenament pentru picioare pe saptamana. Acest antrenament trebuie sa contina exercitii pentru toti muschii picioarelor;
-nu combinati niciodata antrenamentul pentru picioare cu antrenamentul pentru brate;
-respectati pauza dintre serii;
-evitati antrenamentul de tip cardio atat inainte, cat si dupa antrenamentul de picioare;
– incepatorilor le recomand greutati usoare;
-schimbati exercitiile o data la 2 luni;

Citeste si:  Cum sa renunti la fumat

Principalele exercitii ale membrelor inferioare:

1.FANDARI CU GANTERE (3serii x 20rep) fig.1,2
2.FLEXII LA BANCA (4 serii x 15 rep) fig3,4
3.EXTENISII DIN CULCAT FACIAL (4 serii x 15 rep) fig 5,6

Multi considera ca acest tip de antrenament ingroasa picioarele, deoarece se lucreaza cu greutati. Nu este adevarat! Dupa cum am mai spus masa musculara se obtine foarte greu. Acest tip de antrenament va tonifica si modeleaza musculatura, va puteti lucra cu succes anumite grupe musculare deficitare. Pentru cele care vor sa isi subtieze picioarele, le recomand acest tip de antrenament, dar cu greutati foarte usoare. Insistati mai mult pe numarul de repetari. In acestfel veti arde cu succes tesutul adipos. In schimb pentru acele persoane care vor masa musculara este bine sa foloseasca greutati din ce in ce mai mari.

Citeste si:  La dieta de Sarbatori?!

17 Comentarii
  1. Mihaela, daca am picioarele cam strambe – intre genunchi si glezna ramane cam mult loc intre ele daca le lipesc – am sanse sa remediez acest aspect cu exercitii? Multumesc aniticipat pentru raspuns

  2. Este greu sa va dau dau un raspuns daca nu vad exact despre ce este vorba.Atunci cand exista probleme de structura osoasa este aproape imposibil. Putem sa modificam forma muschiilor dar structura osoasa nu se poate modifica.Pot sa va spun ca este bine sa faceti exercitii in continuare chiar pentru gambe.Chiar daca aveti o mica deficienata in acea zona o gama bine lucrata o poate compensa cu succes!

  3. am picioarele groase…cum pot ajunge sa am niste picioare subtiri si frumoase?c exercitii imi recomanzi pentru a nu dezvolta muschii picioarelor…pot ajunge sa am picioarele subtiri intr\\o luna jumate?

  4. Pentru a va subtia picioarele va recomand exercitii de tip cardio(bicicleta,banda,stepper)la fiecare antrenament.Nu folositi greutati la aparatele de fitness, ci mergeti pe numar mai mare de repetari (20-25 repetari pe exercitiu 4 serii).De asemenea aveti mare grija cu alimentatia(mese mici si dese,fara grasimi sau dulciuri).

  5. yo c sa fak sa am picioare momoase???yo sunt mai slaba la picioare si talpa mare,km 37 port la incaltzaminte!!!va rog datzimi si mie o rezolvare……c sa ma fak???that\’s oll

  6. am gleznele si gamba foarte groase. pentru gamba am inteles ce sa fac sa se subtieze. dar credeti ca am sansa si la glezna? am doar 16 ani multumesc anticipat

  7. picioarele mele sunt subtiri, din cauza ca am muschii gambei f putin dezvoltati. ce exercitii sa fac pentru a mari musculatura? Am incercat , pentru timp indelungat aerobic, apoi acasa ex gen stepper, ridicare / coborare pe varfuri, dar fara efect … Ma gandeam la implanturi cu silicon, dar nu am bani 🙂 . Multumesc .

  8. va rog frumos…si nu numai pt glezna..dar pt tot piciorul…pe unde nu citesk doar pt subtiere si slabire..kui ii trebuiesk picioare slabe? (((

  9. Buna,ce as putea sa fac pentru glezne mai subtiri!Sunt obsedata de picioarele mele:(…Sunt slaba nu am burta,fundul nu il am mare doar ca picioarele de la genuchi in jos is groase :(..ce sport as putea sa fac?plz ajutati-ma!

  10. as dori sa mi se ingroase putin picioarele …nu stau blugi pe mine arat dezastru si mananc foarte mult …as dori niste exerciti pt muschi de sus si gambe va rog :X:X:X

  11. buna,am si eu o problema si nu stiu cum as putea sa o rezolv. Am coapsele groase si gambe subtiri. Ce e mai naspa k am si genunchi grosi. Asa greu imi apropiu gleznele din cauza genunchilor

  12. Buna ziua! as dori sa imi spuneti si mie ce as putea sa fac sa scap de picioarele strambe e mostenit genetic de la mama si ea a avut picioarele strambe de la genunchi la glezna paranteza ce exercitii imi recomanzi?!???????!!!!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.