Please select a featured image for your post
In ultima saptamana a lunii iulie, La Roche-Posay incheie campania educationala Zilele Helios si Helia in parc, campanie de care au beneficiat peste 6000 de bucuresteni. In perioada 18 iunie-24 iulie echipa La Roche-Posay a fost prezenta incele mai mari 6 parcuri din capitala oferind bucurestenilor posibilitatea de a-si testa gratuit sensibilitatatea pielii la soare si de a primi informatii despre pericolele expunerii la soare fara protectie. Prin intermediul celor doua personaje de benzi desenate Helios si Helia, copiii au invatat intr-un mod distractiv ca expunerea la soare trebuie facuta masura si folosind produse de protectie adecvate.
In anul 2010 laboratoarele La Roche-Posay Romania au realizat cu ajutorul medicilor dermatologi un studiu* ce a urmarit sa determine comportamentul pacientilor romani la soare. Rezultatele au aratat ca aproape 30% dintre pacientii romani nu folosesc deloc protectie solara, o majoritate de 60% folosesc fotoprotectie cu factor scazut (SPF 10 sau 15) si numai 10% din pacientii participanti la studiu folosesc protectie solara ridicata pe toata durata verii.
Conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii, anual sunt descoperite peste 3 milioane de cazuri noi de cancer cutanat, fotoprotectia inca din copilarie fiind cruciala in prevenirea acestui tip de afectiune.
Ca urmare a acestor rezultate ingrijoratoareLa Roche-Posay a lansat in aceasta vara campania de informare Ziele Helios si Helia in parc cu scopul principal de a educa copiii prin joaca. Peste 3000 de parinti si-au putut testa sensibilitateapielii la razele UVB,au primit informatii referitoare la pasii optimi de ingrijire solara pentru copii iar peste 3000 de copii au primit un mini kit de protectie solara.