Lansarea cartii Mic Dejun 2.0 stabileste un nou record mondial

Please select a featured image for your post

Kraft Foods Romania stabileste un nou record mondial, in cadrul evenimentului de lansare a cartii Mic Dejun 2.0 scrisa cu contributia fanilor biscuitilor belVita Start de pe Facebook si aduce Romaniei o noua certificare Guinness World Records.

29 de co-autori ai cartii Mic Dejun 2.0 au fost prezenti la lansarea din data de 29 noiembrie 2011 si au semnat simultan cate un exemplar al volumului, stabilind noul record certificat pe 12 decembrie 2011 de catre reprezentantii Guinness World Records.

Recordul anterior pentru „Cei mai multi autori care semneaza aceeasi carte simultan” fusese stabilit la 20 de persoane. Acesta a fost doborat la finalul lunii noiembrie 2011 de catre autorii Mic Dejun 2.0, veniti din toate colturile tarii pentru a sustine brandul lor preferat – belVita Start – si a face cartea pe care au scris-o impreuna un punct de referinta international.

Citeste si:  Pijamale ecologice care combat insomniile

„Mic Dejun 2.0 este un proiect unic, care a aratat faptul ca romanii sunt preocupati de un stil de viata echilibrat si sanatos si care nu ar fi fost posibil fara implicarea consumatorilor si fanilor belVita Start din social media. Ne bucuram ca fanii belVita Start au contribuit, prin intermediul Facebook, la continutul acestui volum in numar atat de mare si le multumim pentru ca au fost alaturi de noi la lansare pentru a ne sprijini sa stabilim impreuna si un nou record mondial”, a declarat Maria Burnuz Brand Manager Biscuiti Kraft Foods Romania.

Evenimentul din 29 noiembrie a fost in acelasi timp un prilej pentru consumatorii belVita Start din intreaga tara sa se cunoasca intre ei si sa poata interactiona cu reprezentantii brandului pe care il iubesc, pentru a afla mai multe despre produs.

Citeste si:  Pierderea unei persoane dragi creste riscul de infarct miocardic

Iulia Zainea, Roxana Araiman si Alexandra Paven, trei dintre co-autorii prezenti la lansarea Mic Dejun 2.0 care au participat la semnarea simultana au declarat: „Ni s-a parut foarte tare sincronizarea, cum toata lumea a semnat in acelasi timp! Am cunoscut niste oameni foarte faini si ce este important este ca s-a apropiat consumatorul de cei din spatele brandului, campaniei”.

Stabilirea unui nou record mondial a fost un obiectiv asumat de catre toti co-autorii prezenti la eveniment, care si-au exprimat increderea in obtinerea acestei certificari inca de atunci, precum si dorinta de a se implica si in alte proiecte alaturi de brandul lor de suflet, belVita Start.

Citeste si:  Forever Living Products lanseaza, in Romania, bautura energizanta Forever Active Boost

„Ma bucur ca am participat la proiect si la eveniment si abia astept Mic Dejun 3.0 si sa doboram un nou record”, a declarat Adrian Dumitrescu, unul din co-autorii Mic Dejun 2.0, la finalul evenimentului.

Mic Dejun 2.0, un proiect unic pentru piata din Romania, prezinta micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea continutului acestei carti prin intermediul Facebook pe parcursul a 4 saptamani de campanie.

Mic Dejun 2.0 a fost tiparit in 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor si ulterior unui numar de peste 600 de fani care vor accepta provocarile si concursurile organizate in perioada urmatoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.