Maini dureroase si degete amortite: exercitii simple pentru a scapa de disconfort

Cine nu s-a plans in timp de amorteala degetelor, circulatie proasta, palme reci sau dureri la nivelul falangelor? Putem combate aceasta neplacere prin executarea catorva exercitii, oferindu-ne 15 minute zilnic.

Ce trebuie sa facem? Iata cateva exercitii simple si eficiente:

flexia si extensia fiecarui deget;
circumductia (miscare circulara) fiecarui deget;
flexia si extensia falangelor;
exercitii de prehensiune (apucarea obiectelor cu ajutorul degetelor);
flexia si extensia pumnului;
miscari de pronatie/supinatie (rotatia mainii circular spre interior sau spre exterior);
cu o minge in pumn, strangem si relaxam;
cu un prosop in palme strangem in directii opuse si relaxam;
in priza romana, miscari de pronatie/supinatie;
circumductia pumnului;
palma-n palma, strangem si relaxam;
la perete, usoare presiuni la nivelul degetelor;
usoare flotari in degete, la perete etc.

Citeste si:  Caderea parului, o batalie castigata

Executati cate doua-trei serii din fiecare exercitiu. Aceste exercitii se pot face fie la birou, daca avem putin timp liber la dispozitie, fie acasa la culcare sau la sculare. Timpul ar trebui sa va fie prieten, nu dusman, urmarind dupa o saptamana de „digitatie” o imbunatatire la nivel articular si circular.

Articol realizat de Bogdan Dimitriu, Coordonator recuperare medicala – Clinica Medicala Sport Med Center (www.sportmedcenter.ro)

Citeste si:  Workshop pentru o viata sexuala functionala

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.