Picioare frumoase prin sport

Please select a featured image for your post

Daca vrei ai niste picioare de invidiat, poti. Ramane doar sa vrei si sa iti alegi varianta cea mai potrivita de a le pune in miscare. Mai jos vei regasi cinci sporturi care te ajuta sa iti tonifiezi picioarele si sa le dai o forma frumoasa. Alege sportul care te avantajeaza cel mai bine si pune-te pe treaba. Mersul pe bicicleta Unul dintre cele mai bune sporturi pentru tonifierea muschilor picioarelor este mersul pe bicicleta. Daca ai bicicleta acasa, pedaleaza in fiecare zi macar o ora. Cand iesi la plimbare in parc nu uita sa folosesti bicicleta. Pe langa ca e o metoda ecologica de deplasare, bicicleta te ajuta in acelasi timp sa te strecori si mai usor prin aglomeratia nebuneasca din oras. Cel mai usor este sa iti faci un program saptamanal pentru mersul pe bicicleta. Asigura-te ca luni, marti, miercuri si joi pedalezi o ora. Mergand pe bicicleta iti vei pune in miscare nu doar muschii picioarelor, dar si bratele si fesierii. Vineri, sambata si duminica relaxeaza-te prin parc sau fa chiar excursii pe biciclete cu prietenii. Avantajul mersului pe bicicleta e ca nu te extenueaza de tot, dar iti lucreaza partile importante ale corpului.
Citeste si:  Mancare pentru bebelusi - alaptatul corect
Inotul Stim deja ca inotul este unul dintre cele mai eficiente sporturi, care lucreaza toti muschii, tocmai de aceea fugi la strand sau la cea mai apropiata piscina. Vei fi uimita sa vezi ce minuni pot face niste simple miscari de inot.
Desigur si aici e nevoie de un program asa ca rezerva-ti cateva zile pe saptamana pentru a putea practica acest sport. Ai nevoie de o ora pe zi pentru ca mai apoi sa descoperi singura rezultatele miraculoase. Prin inot musculatura picioarelor se va tonifia, celulita se va atenua, iar tu vei fi intr-o forma fizica de invidiat. In final, lumea te va invidia pentru picioarele tonifiate si zvelte. Mersul pe role Daca nu ai mers pe role, acum e timpul sa incerci. Mersul pe role este un sport simplu, care nu cere nici foarte mult efort, nici un echipament prea complicat. Tot ceea ce ai nevoie este o pereche de role si niste cotiere si genuchiere pentru protectie. Mersul pe role pune corpul in miscare solicitand abdomenul, fesele, spatele si binenteles picioarele. Dupa ce ai invatat cat de cat cum e miscarea cu rolele, gaseste o alee libera si da-i bataie. Poti face rotiri, genuflexiuni, dar si miscari mai ample care sa iti puna in miscare picioarele. Mergi pe role de cate ori ai ocazia. Pe langa avantajele pe care mersul pe role ti le aduce, aceasta miscare poate fi si o forma de distractie. Daca te hotarasti sa o pui in practica, nu uita sa iti chemi si prietenii. Retine doar atat: te vei distra, iti vei tonifia muschii si vei consuma calorii.
Citeste si:  Vremea si migrenele
Jogging-ul Daca te-ai hotarat sa mergi la jogging ia-ti cu tine mp3-ul sau cel mai bun prieten. Asa nici nu vei observa cat de repede va trece timpul. Alearga la inceput intr-un ritm mai redus, dupa care accelereaza. Fa jogging cel putin de 3 ori pe saptamana. Avantajul joggingului este ca il poti practica oriunde, fie pe o alee in parc, fie pe un stadion, fie chiar in jurul blocului. Important este sa fii echipata corespunzator, si anume intr-un trening sau cel putin intr-o tinuta lejera si in niste pantofi de sport pentru alergat. Joggingul te scapa de kilogramele extra, iar gambele si coapsele au numai de castigat.
Citeste si:  Intre anorexie si alcoolism: Alcoorexia - o noua tulburare alimentara
Urcatul scarilor Chiar daca nu este un sport propriu zis, urcatul scarilor are ca rezultat niste gambe superbe si niste glezne fine. Practica-l cat de des poti si evita sa mergi cu liftul. Chiar daca ai de urcat 5 etaje si la final esti rupta de oboseala, efortul merita.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.