Regimul alimentar in obezitate III

Regim recomandat pentru 1500 Calorii/zi

* LUNI 1.550 calorii (97 g proteine, 50 g lipide, 180 g glucide)

Dimineata: -lapte 250 g, miere 20 g, paine 30 g, unt 5 g, sunca 50 g;
Ora 10: -fructe 200 g;
Dejun: -crema de legume 300 ml, pui fript 100 g, salata de castraveti 100 g, paine 20 g, fructe 100 g;
Ora 16: -iaurt 250 g, biscui?i 30 g;
Cina: -sufle de peste, lapte de pasare;

* MARTI 1.546 calorii (95 g proteine, 46 g lipide, 190 g glucide)

Dimineata: -lapte 250 ml cu cacao, zahar 10 g, unt 5 g, paine 30 g, miere 30 g;
Ora 10: -cartofi copti 100 g, unt 10 g;
Dejun: -supa de legume 200 ml, friptura la gratar 200 g, sote de legume (5 g ulei), gelatina de fructe (20g zahar);
Ora 16: -suc de fructe 150 ml, ou fiert 50 g;
Cina: -peste rasol 150 g, legume à la greque 100 g (cu 5 g ulei), compot de fructe 200 ml (cu 20 g zahar);

Citeste si:  Terapii pentru tiroida

* MIERCURI 1.557 calorii (95 g proteine, 53 g lipide, 180 g glucide)

Dimineata: -ceai cu zahar 15 g si lamaie, paine 40 g, unt 5 g, telemea 50 g, rosie 100 g;
Ora 10: -mere umplute cu branza de vaci;
Dejun: -supa cu galuste de gris, musaca de dovlecei cu carne, gelatina de fructe;
Ora 16: -crema de ou;
Cina: -salata de cruditati, snitel în pergament (100 g), compot de fructe;

* JOI 1.554 calorii (95 g proteine, 50 g lipide, 181 g glucide)

Dimineata: -lapte 250 ml, paine 30 g, unt 5 g, cascaval 50 g, rosie 100 g, miere 20 g;
Ora 10: -oua umplute cu branza de vaci;
Dejun: -crema de dovlecei, pui cu rosii (100 g carne), salata verde 100 g, fructe 200 g;
Ora 16: -gelatina de suc de fructe 100 g;
Cina: -mamaliguta (200 g) cu branza 50 g si smantan? 25 g, gratar 100 g cu sote de legume 150 g, fructe 150g;

Citeste si:  Visul, un limbaj al subconstientului

* VINERI 1.566 calorii (90 g proteine, 58 g lipide, 171 g glucide)

Dimineata: -cafea cu lapte 250 ml, zahar 10 g, paine 40 g, unt 5 g, sunc? 50 g;
Ora 10: -gelatina cu branza de vaci 50 g;
Dejun: -supa de pasare cu fulgi de ou, friptura de pas?re 100g, salata de castraveti 100 g, fructe 200 g;
Ora 16: -orez cu lapte 250 g;
Cina: -sufle de spanac, muschi tocat cu legume, compot de fructe 200 ml;

* SAMBATA 1.548 calorii (90 g proteine, 56 g lipide, 171 g glucide)

Dimineata: -ceai cu zahar 15 g si lamaie, cremwursti 100 g, paine 220g;
Ora 10: -fructe 200 g;
Dejun: -ciorba de rosii, antricot 100 g cu legume 150 g, gelatina de fructe 200 g;
Ora 16: -pasta de ou 50 g cu paine 20 g;
Cina: -dovlecei umpluti cu branza de vaci, peste rasol 100 g, sote de legume 100 g, fructe 200g;

Citeste si:  Persoanele cu studii superioare, mai vulnerabile la maladia Alzheimer

* DUMINICA 1.539 calorii (97 g proteine, 55 g lipide, 164 g glucide)

Dimineata: -lapte 250 ml, paine 20 g, unt 5 g, miere 30 g;
Ora 10: -omleta cu albus;
Dejun: -friptura (gratar) 150 g, cartofi natur 150 g, salata verde (sau castraveti) 100 g, tarta cu fructe;
Ora 16: -iaurt, biscuiti de albus 30 g;
Cina: -sufle de branza de vaci 30 g, mititei dietetici 30 g, salata de cruditati 100 g, fructe 200 g;


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.