Reguli simple pentru un abdomen plat

Citeam azi rezultatele unui sondaj realizat de o firma producatoare de cosmetice. 40 la suta dintre intervievate recunosteau ca se privesc zilnic goale in oglinda, 25 la suta o data pe saptamana, iar o minoritate de 16 niciodata. La intrebarea “ce va place cel mai mult la voi?”, 30 la suta dintre femei au declarat ca se mandresc cu sanii lor, 22 la suta cu picioarele si 19 la suta cu umerii. In schimb, cand a venit vorba despre ce detesta, un procent de 57 a declarat ca burta!

Ca sa va dam si o veste buna: centimetrii in zona abdomenului se pierd mai usor decat cei de pe solduri, iar vointa va da rezulta.

Pana sa cazi in patima dietelor care te infometeaza si a aiuritorului efect yoyo, iata cateva reguli simple pentru un abdomen plat. In primul rand, trebuie sa stii ca un abdomen plat este, in primul rand, un abdomen sanatos. Un regim alimentar haotic, balonarile frecvente sau, pur si simplu, respiratia necorespunzatoare pot sta la originea protuberantei de care vrei sa scapi. Daca suferi regulat de constipatie, de aerocolie sau de aerofagie, consulta un medic inainte de orice.

Citeste si:  Top 3 tipuri de nuci care te feresc de boli

Pe langa dieta, iata cateva reguli elementare:
– evita bauturile carbogazoase.
– consuma biscuiti digestivi, paine suedeza in locul painii care “umfla”.
– evita alimentele precum merele sau cruditatile.
– redu consumul de zahar.
– nu folosi prea multa sare.
– mesteca bine inainte de a inghiti.
– bea multa apa sau ceaiuri.
– evita legumele bogate in fibre (vinete, legume uscate, anghinare).
– opteaza pentru o alimentatie variata.

Citeste si:  Angoasa, atacul de panica, fobia: indicii ale unei dezordini in viata noastra?

Serii de abdomene diversificate

Exercitiul 1:
Asaza-te pe jos, intinsa. Stai cu genunchii departati, avand grija sa ai calcaiele paralele. Plaseaza-ti degetele in spatele cefei, ridica capul si umerii. Inspira in timp ce ridici capul, avand grija sa pastrezi zona lombara lipita de sol. Atunci cand faci abdomene, alege-ti un punct in fata pe care sa-l fixezi cu privirea. Te va ajuta de mentii spatele drept. Repeta de 20 de ori.

Exercitiul doi:
Cu acesta, iti vei antrena oblicii. Adica acei muschi situati in lateralul abdomenului. Este un exercitiu ideal pentru a-ti micsora talia. Stai tot intinsa, cu picioarele departate. Pui calcaiul drept pe genunchiul stang. O mana o tii intinsa, iar pe cealalta la ceafa. Incearca sa apropii cotul de genunchiul opus. Repeta de 30 de ori.

Citeste si:  Presbiopia - semnale de alarma la varsta a doua

Exercitiul trei:
Acesta tonifiaza partea inferioara a abdomenului. Stai pe jos, cu zona lombara lipita de sol, bratele intinse pe langa corp. Ridica picioare si indoieste usor genunchii deasupra bazinului. Incruciseaza picioarele. Revino incet in pozitia de plecare. Nu indoi spatele si incearca sa mentii bratele relaxate.

Exercitiul patru:
Stai intinsa, cu genunchii flexati, spatele bine lipit de sol. Ridica-ti capul, cu o mana la ceafa. Fa un mic arc de cerc in lateral, incercand sa-ti atingi piciorul cu mana. Repeta miscarea de 20 de ori, pentru fiecare parte.


Un comentariu
  1. Eu credeam ca merele si legumele bogate in fibre sunt benefice organismului. Cei mai multi nutritionisti le recomanda : merele, pentru ca-s slabe-n calorii si au vitamine in coaja iar legumele cu fibre multe pentru mentinerea sanatatii colonului. Acum, sigur, e frumos un abdomen plat, dar nu-l poti avea decat la o greutate optima. El nu se dezice de restul corpului. Am observat ca nici nu e nevoie de prea mult efort pentru el, daca slabesc se contureaza de la sine muschii abdominali.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.