Sculpteaza-ti un brat rotund si sexy

Nu intotdeauna a fi sexy inseamna a fi cat mai dezbracata; de fapt unele studii arata ca majoritatea barbatilor se simt mult mai atrasi de o femeie care lasa doar sa se „ghiceasca” unele forme, fara sa le arate. De asemenea exista portiuni are corpului carora le subapreciem importanta in procesul de…seductie si nu realizam ca aspectul degetelor mainii, de exemplu, poate starni imaginatia celui din fata noastra.. Un astfel de caz este si cel al linei umerilor si bratelor. Ne concentram pe portiuni cum ar fi sanii, considerind – si intr-o anumita masura pe buna dreptate – ca acolo este arma noastra de seductie. Ei bine, de cate ori ati fost neplacut surprinsa de bratele unei femei pe care o considerati frumoasa iesind anemic dintr-o bluza fara maneci ?

Citeste si:  Cateva statistici infioratoare despre boli venerice

Pentru cele care nu fac fitness de performanta, nu va speriati, exercitiile pe care vi le voi recomanda in acest articol nu va vor dezvolta foarte mult bicepsii si tricepsii ci va vor rotunji doar bratul, oferindu-i o linie rotunjita, tonifiata si sexy, care va atrage privirile si va starni admiratia celor din jur fara a fi nevoie sa recurgeti la buric gol sau decolteu generos.

Citeste si:  Problema refuzului activitatii sexuale in cadrul cuplului: cauze si rezolvari

Bicepsul si tricepsul, ca oricare alte grupe musculare, trebuie lucrate cel putin o data pe saptamana. Daca le neglijati, veti constata mai tarziu ca ati progresat numai in anumite parti ale corpului sau, in cazul antrenamentelor cu greutati mari, veti observa ca apare disproportia, care nu este deloc estetica.

Voi incepe cu exercitii pentru musculatura bicepsului. Ele pot fi executate cu gantere usoare – 2-3 kilograme. Pentru incepatori, nu este importanta greutatea ganterei, ci modul de executie al exercitiilor, numarul de serii si de repetari.

Citeste si:  Un conservant natural protejeaza alimentele de bacteriile nocive

BICEPS
exercitiul 1

Stind cu picioarele departate: flexia ganterei pe antebrat, alternativ (3 serii x 15 repetari) ex1.fig.1
Acest exercitiu solicita musculatura bicepsului la maxim.
exercitiul 2
Asezat pe o banca: flexia antebratului pe brat (3 serii x15 repetari) ex.1 fig.2
Acest exercitiu este foare eficient deoarece se lucreaza izolat.

TRICEPS
exercitiul 3

Asezat pe o banca cu gantera deasupra capului: extensia cotului (3 x15 repetari) ex.3 fig.1,2
exercitiul 4
Spijin pe palme: flotari la banca (3 x10 repetari) ex.4 fig.2


2 Comentarii
  1. eu sincer le invidiez pe toate femeile care fac exercitii in mod regulat si-si mentin o silueta faina. eu… imi doresc acelasi lucru dar sunt atat de lenesa…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.